Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 مراکز پخش ویلچر آلومینیومی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / مراکز پخش ویلچر آلومینیومی

مراکز پخش ویلچر آلومینیومی

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

برای تهیه ویلچر آلومینیومی پیشنهاد می کنیم با مراکز پخش معتبر همکاری نمایید تا این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت موجود برای شما تهیه نمایند.
از زمانی که ویلچر به عنوان یک اختراع انسان توانست کمک های بسیار فراوانی به افراد دارای محدودیت حرکتی کند، همواره افراد زیادی در تلاش بودند تا بتوانند با گسترش بروز این وسیله، امکانات مناسب تری برای افراد معلول حرکتی فراهم کنند.

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (6)

مدل های مختلف ویلچر آلومینیومی

ویلچر اکتیو آلومینیومی (22)اگر بخواهیم از مدل ویلچر آلومینیومی در انواع مختلف سخن بگوییم می توان گفت، بهتر است اول درباره ی خود این کالا بدانیم که چه چیزی است، در اصطلاح ویلچر به معنای یک صندلی چرخ دار است که می تواند افراد دچار محدودیت های حرکتی از پا را، به مکان های متفاوت منتقل کند.
ویلچر انواع مختلفی دارد، به طور کلی ویلچرها را به دو دسته ویلچر برقی و ویلچر دستی تقسیم می شوند.
ویلچر دستی اولین و قدیمی ترین مدل های این محصولات هستند که در ابتدا امکانات بسیار محدودی داشتند و در واقع با یک قسمت به عنوان نشیمن گاه و دو یا چند چرخ در قسمت پایینی موجب می شد، تا افراد معلول حرکتی بتوانند از این وسایل برای حرکت و جابجایی استفاده کنند.
با گذشت زمان ویلچر های دستی نیز همچنان تغییراتی می کنند و کم کم آنها به وسایلی تبدیل می شوند که علاوه بر تامین امنیت افراد، می تواند به راحتی و آسودگی خاطری خوبی به آنها نیز هدیه بدهند و به راحتی به تمامی امور خود به تنهایی می توانند برسند.
در واقع این ویلچرها برای حرکت به دو حالت و دستور کار می کنند.
برای به حرکت درآمدن ویلچر معلولان، روی ویلچر دسته ای قرار گرفته است، یا باید خود فرد از طریق چرخ و فشار آوردن به آنها شروع به راه رفتن نماید یا اینکه فرد دیگری در پشت ویلچر قرار بگیرد و با استفاده از دسته هایی که برای آن قرار داده شده است اقدام به حرکت در آوردن ویلچر کند.

مشخصات فنی ویلچر آلومینیومی

ویلچر اکتیو آلومینیومی

حال سوالی که پیش می آید برای اکثر افراد به این صورت است که مشخصات ویلچر آلومینیومی بخصوص قسمت فنی آن نیز چه چیزی است؟
ویلچر آلومینیومی دارای طراحی بسیار سبک و راحت برای انواع کاربران است. دارای قاب قوی که دوبل و ضربدری بوده و رنگ بدنه آن مات می باشد.
معمولا ویلچرها دارای چرخ های ضد لیز هستند که از کج شدن یا واژگونی ویلچر جلوگیری کنند.
این محصول همچنین دارای زیر پایی متحرک ارتوپدی بوده و زیر دستی متحرک دارد که می شود ارتفاع آن را نیز تنظیم کرد.
در نظر داشته باشید که دارای ترمز روی چرخ می باشد نیز می باشد.
از سایر ویژگی های ویلچر می توان گفت که بسیار مقاوم و دارای تاییدیه استاندارد ایران نیز می باشد.ویلچر برقی قیمت بالاتری نسبت به ویلچر های دستی و معمولی دارد که البته با توجه به امکانات بسیار مناسبی که ارائه می دهد می توان به راحتی فرد مستقل کار خود را انجام دهد.
ویلچر های برقی را به طور کلی می توان به دو دسته ویلچر برقی معمولی یا تاشو و ریجد تقسیم کرد.
هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های مختلفی هستند که موجب می شود تا افراد با توجه به نیاز های مختلف خود اقدام به خرید و استفاده از آنها نمایند.
در ویلچر تاشو زیر نشیمن گاه دو میله ضربدری وجود دارد که موجب می شود تا این قسمت به راحتی از وسط تا شده و قابل جمع شدن باشد، اما در ریجد، قسمت نشیمن گاه از وسط جمع نشده و با توجه به وجود اهرم های مختلف، این قسمت از پشت به جلو خم شده و بر روی نشیمن گاه جمع می شود.
از مهمترین تفاوت های بین انواع ویلچر های برقی می توان به وزن کمتر مدل ریجد نسبت به ویلچر های تاشو اشاره کرد. این ویژگی باعث شده است تا علاوه بر حمل و نقل راحت تر این کالا، تعمیر کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان تر از ویلچر های تاشو باشد.

کیفیت ویلچر آلومینیومی به چه عاملی وابسته است؟

ویلچر اکتیو آلومینیومی - 4

سوالی که خیلی خریدار به هنگام خرید میپرسند این می باشد که کیفیت ویلچر آلومینیومی به چه عاملی وابسته است؟ برای انتخاب یک ویلچر خوب و مناسب چه معیارها و ملاک هایی مهم هستند و چگونه می توان با توجه به نیاز خود یک ویلچر برقی یا دستی مناسب را خریداری کرد؟
اولین و مهمترین نکته برای انتخاب و خرید ویلچر برقی مناسب توجه به حالت دسته های آن است. زمانی که دسته های یک ویلچر نرم باشد بیمار و کسی که روی آن قرار می گیرد احساس حمایت بیشتری دارد.
حالت دسته ها غالبا می تواند به صورت های متفاوتی مانند دسته صندلی قابل چرخش، دسته صندلی لوله ای، دسته صندلی با طول کامل باشد، که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند برای کاربرد های مختلف مفید باشند.
از جمله دیگر مواردی که در ساخت یک ویلچر برقی باید به آن توجه شود، زیر پایی و زیر صندلی ویلچر است.
این زیر پایها نیز در انواع مختلفی ساخته می شوند که کاربران می توانند با توجه به شرایط جسمانی خود اقدام به خرید مناسب ترین نوع آنها کنند.معمولا زیر پایی مناسب تر است که، دارای قابلیت تنظیم باشد و در ساخت آن از مواد پلاستیکی یا آلومینیومی استفاده شود.
همه ی این عوامل موجب می شود که بر کیفیت این محصول تاثیر بگذارد.

پخش کننده ویلچر آلومینیومی در ایران

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (13)

 

عرضه و پخش ویلچر آلومینیومی توسط پخش کننده های معتبر و ماهر در ایران امکان پذیر می باشد، که تمامی تلاش خود را می کنند که شما در هر کجای ایران که هستید این کالا در مدت زمان اندک به دست شما برسد.
در هنگام خرید دقت داشته باشید که یکی از معیار های مهم در خرید این محصول وزن آن می باشد و ویلچر دستی نسبت به ویلچر برقی وزن بیشتری را دارا می باشد که موجب می شود تا برای حمل و نقل بسیاری از مدل های قدیمی تر ویلچر برقی به اتومبیل های بزرگ نیاز باشد.
اما ویلچر های برقی به تازگی وارد بازار شده اند که با توجه به وزن کمی که دارند می توانند به راحتی در صندوق عقب یک اتومبیل قرار بگیرند.
برای حمل و نقل این ویلچر می توان به راحتی آن را تا نموده تا فضای کمتری نیز اشغال کند.ویلچری برای افراد مورد پسند است که علاوه بر وزن سرعت خوبی هم داشته باشد تا فرد بتواند با سرعت استاندارد حرکت نماید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *