Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 مرکز فروش ویلچر مسافرتی در تهران - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / مرکز فروش ویلچر مسافرتی در تهران

مرکز فروش ویلچر مسافرتی در تهران

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

ویلچر مسافرتی از زمانی که وارد کشور ما شد و کارخانه های بسیار زیادی به تولید آن پرداختند توانست زندگی بسیاری از افراد را آسان کند. مراکز فروش بسیار زیادی در تهران وجود دارد که به خرید و فروش ویلچر های مسافرتی می پردازند اما پیشنهاد ما به شما این است که خرید خودتان را از همین سایت انجام دهید چون تلاش ما بر این است که شما بتوانید خرید با صرفه ای را تجربه کنید.

 

معرفی انواع ویلچر های مسافرتی

ویلچر برقی مسافرتی ایرانی مونوچیر - 6

شناخت انواع ویلچر مسافرتی به شما کمک می کند تا بتوانید طبق نیازی که دارید هر کدام از آنها را که می خواهید خریداری کنید به همین صورت در ادامه ما قصد داریم تا برای شما انواع آنها را به طور کامل توضیح دهیم.

ویلچرهای مسافرتی به دو دسته ویلچرهای معمولی و ویلچرهای برقی تقسیم‌بندی می‌شوند که البته با توجه به قیمت متفاوتی که دارند دارای ویژگی های متفاوتی نیز می باشد.

همانطور که می‌دانید ویلچر های مسافرتی به ویلچر های سبک وزن گفته می‌شود که دارای اجسام کوچک تری نسبت به بقیه ویلچر ها هستند .

در ویلچر های مسافرتی دستی همانطور که از اسم آنها مشخص است تمامی حرکات و تکان دادن به عهده خود شخص می باشد.

اما نکته ای که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که در ویلچر های مسافرتی دستی،خود شخصی که روی ویلچر نشسته است به سختی می تواند آن را تکان دهد و کمک فرد دومی بسیار نیاز می باشد.

استفاده از ویلچر های برقی دیگر این مشکلات را ندارد و توجه به این که بسیار سبک وزن هستند،خود شخص می تواند به راحتی حرکات را انجام دهد و مشکلی برایش پیش نمی آید.

نکته بسیار مهمی که تولید کننده های ویلچر ها برای ویلچرهای برقی در نظر گرفته اند و ممکن است سوال بسیاری از شما باشد این است که آیا ویلچرهای برقی دارای باتری های سنگین وزن نیستند ؟

باید برایتان بیان کنیم تولید کننده‌ها به این موضوع نیز توجه بسیار زیادی داشتند و سعی کردند از باتری های کوچک و سبک وزنی مانند باتری های لیتیومی استفاده کنند.

چون اگر از این باتری ها برای ساخت این نوع از ویلچر ها استفاده نمی کردند ممکن بود دیگر حکم مسافرتی بودن خودشان را از دست بدهند و دیگر جز ویلچرهای سبک و راحت شناخته نشوند.

ویلچرهای مسافرتی از هر نوعی که ساخته شده اند به این دید طراحی شدند که بتوانند کار بسیاری از  افراد را راحت کنند و زندگی را برای آنها آسانتر کنند به همین دلیل برای ساخت آنها از بسیاری نکات استفاده کردند تا بتوانند ویلچر های بدون عیبی تولید کنند.

 

مشخصات بارز ویلچر مسافرتی

ویلچر برقی مسافرتی چینی 1

 

در این قسمت قصد داریم تا برای تان از ویژگی‌ها و مزیت‌های ویلچر های مسافرتی بیان کنیم تا بتوانید با آنها بیشتر آشنا شوید و در نهایت خرید آگاهانه ای را تجربه کنید.

اولین نکته‌ای که این نوع از ویلچر ها دارند سبک وزن بودن آنها می باشد که به راحتی بتوانند حمل و نقل شوند .

این جمله بیانگر این موضوع است که حتی افراد عادی نیز می توانند از ویلچر های مسافرتی استفاده کنند .

البته بیان این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که بدانید خرید و فروش ویلچر های مسافرتی بسیار محبوب تر از بقیه ویلچر ها در سراسر کشور می باشد و با وجود این نوع از ویلچر ها کار بسیاری از افراد معلول راحت تر شد.

چون بسیاری از افراد معلولی که در اطراف خودمان می‌شناسیم و همچنین افراد مسن تر ای که توانایی راه رفتن را ندارند در مسافرت ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند به دلیل همین موضوع در قدیم ، بردن و حمل و نقل های ویلچر برای ما بسیار سخت بود که با آمدن ویلچر های مسافرتی تقریباً تمامی این مشکلات حل شد.

از دیگر مشخصات بارز این ویلچرهای فوق العاده این است که قابلیت تا شدن دارند و همین قابلیت تا شدن آن ها است که اسم مسافرتی بر روی این ویلچر ها گذاشته شده است.

چون این قابلیت تا شدن به افراد کمک می‌کند تا بتوانند در تمامی معابر از آنها استفاده کنند و حمل و نقل برایشان بسیار راحت باشد که این سبک وزنی و تا شدن در کنار یکدیگر توانسته ویلچر های فوق العاده ای ایجاد کند.

قابلیت های متفاوت ویلچر مسافرتی

ویلچر برقی مسافرتی ایرانی مونوچیر - 2

 

نکته جالب اینجاست که بسیاری از این ویلچر ها دارای قابلیت کنترل ترمز می باشند که این قابلیت می تواند دیگر تمام و کمال برای این افراد راحت باشد چون در دست اندازها و در مواقعی ترمز گرفتن برای افراد معلول و کم توان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 


از جمله قابلیت ویلچر مسافرتی این موضوع می باشد که افراد معلول و یا حتی کم توان علاوه بر این که دامنه عملکردشان بالاتر می‌رود ، همچنین به آنها حس بهتری داده می‌شود که می‌توانند به تنهایی خودشان در مسافرت و جاهایی که قبلا به سختی از ویلچر ها استفاده می کردند آنها را حرکت دهد.

همانطور که برای تان از حس خوبی که به این افراد القا می‌شود بیان کردیم همچنین بهتر است بدانید که استفاده از این نوع ویلچر ها به افراد مسن و افراد ناتوان کمک بسیار زیادی می کند که از زخم بستر و یا حتی بد فرم شدن بدن شان جلوگیری شود.

فروشنده معتبر ویلچر برقی در تهران

ویلچر برقی مسافرتی چینی - 3

سایتی که در اختیار شما قرار دارد به طور گسترده به خرید و فروش ویلچر مسافرتی می پردازد که دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به بقیه سایت هایی است که به فروش ویلچر های برقی مشغول هستند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که سایت ما در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد این است که می توانند با خیال راحت  ویلچر خودشان را انتخاب ، سفارش و پس از مدت کوتاهی درب منزلتان تحویل بگیرد که البته این مزیت تنها ویژگی خرید از این سایت نمی باشد چون ما در این سایت تلاش می کنیم تا شما بتوانید خرید بسیار ارزان تری نسبت به بقیه فروشنده ها داشته باشید.

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که خرید با صرفه و با کیفیت را به بقیه خرید های گران قیمت و بدون کیفیت ترجیح دهید.

همچنین به راحتی می توانید هر سوالی در زمینه استفاده از ویلچر ها و یا برند و کیفیت آنها داشتید با مشاوران ما تماس بگیرید و تمامی ابهامات خود را قبل از خرید و سفارش حل کنید چون هدف ما برای شما خرید بدون دردسر و ارزان می باشد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *