Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 مرکز پخش ویلچر برقی ارزان - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / مرکز پخش ویلچر برقی ارزان

مرکز پخش ویلچر برقی ارزان

انواع ویلچر برقی در مدل های مختلفی تولید می شود و ویلچر برقی ارزان را می توان به شیوه های مختلفی یافت. قیمت انواع مدل های این محصول با توجه به نوسانات قیمت ارز متفاوت می باشد و در حال حاضر ویلچر برقی ایرانی تاشو یکی از انواع این محصول است که دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی نیز می باشد، همچنین این محصول در رنگ های مختلفی از جمله قرمز، سفید و طلایی تولید می شود.

 

آشنایی با مدل های مختلف ویلچر برقی

ویلچر برقی مبله (8)

ویلچر برای افرادی که توانایی حرکتی ندارند بسیار مناسب می باشد و دارای تنوع کاربردی گوناگون است. ویلچر ها به دو نوع برقی و غیر برقی دسته بندی می شوند. از انواع ویلچر های غیر برقی می توانیم ویلچر ارتوپدی، ویلچر ساده، ویلچر اسپرت، ویلچر ام آر آی و ویلچر اطفال را نام ببریم.

ویلچر های برقی بر خلاف ویلچر های غیر برقی یا مکانیکی، توانایی جابجایی افراد را با استفاده از باطری های شارژی دارند. این ویلچر ها دارای باطری های قابل شارژ هستند که با برق شارژ می شوند و باعث می شوند تا دستگاه به حرکت درآید.

با استفاده از اهرم کنترل، کاربر می تواند هم جهت و هم سرعت حرکت را تعیین و تنظیم نماید و آن را حرکت داده و یا باعث توقف دستگاه شود. این نوع ویلچر ها در مقایسه با ویلچر های غیر برقی، دارای ساختاری پیچیده تر هستند، سنگین تر می باشند و قیمت بالاتری نیز دارند.

ویلچر های برقی برای آن دسته از افرادی مناسب است که بدون کمک همراه نتوانند ویلچر را به حرکت درآورند و از ناحیه دست نیز معلول باشند، در این صورت استفاده از ویلچر برقی به این دسته از افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند راه های ناهموار و طولانی را طی کنند.

انواع مختلف ویلچر برقی در دو مدل 6 چرخ و 4 چرخ طراحی، تولید و عرضه می گردند. مدل هایی از این ویلچر ها که چرخ های عقب الکتریکی دارند، دارای سرعت های بالاتری نسبت به مدل های دیگر هستند و کاربر با استفاده از این نوع ویلچر ها می تواند 8/5 مایل در ساعت سرعت آن را تجربه کند.

باطری انواع ویلچر های برقی در سه مدل 22 و 24 و 27 آمپر ساعت در بازار موجود می باشد که باطری های با ظرفیت 22 آمپر ساعت از متداول ترین و استاندارد ترین نوع باطری برای این نوع ویلچر ها است، همچنین باید این نکته را بدانیم که دماهای بسیار کم و یا بسیار زیاد برای نگهداری این باطری ها نامناسب است.

ویلچر های برقی در دو مدل مبله و تاشو تولید و به بازار عرضه شده اند. ویلچر های تاشو در مقایسه با مدل مبله سریع تر و دارای قابلیت حمل بسیار آن تر می باشد، همچنین باطری موجود در ویلچر های تاشو، دارای ظرفیت کمتر می باشد و کوچکتر است.

بررسی مشخصات فنی ویلچر برقی

ویلچر برقی یاما

انواع ویلچر های برقی در مسیر های سخت و صعب العبور برای افراد معلول دارای کارایی بسیار فراوانی می باشد. در واقع ویلچر های برقی برای افرادی که با این وسیله زیاد سر و کار دارند و بدون استفاده از آن نمی توانند حرکت کنند، بسیار کارآمد هستند.

چرخ های این نوع محصول دارای نیروی الکتریکی مستقل برای چرخش هستند و با کمک شاسی انعطاف پذیر و این چرخ ها، می توان در هر نوع زمینی حرکت کرد. انواع مختلف ویلچر های برقی با طرح ها و رنگ های گوناگونی در بازار موجود است.

این نوع ویلچر ها دارای باطری قابل شارژ و یک موتور پر قدرت می باشند. این محصول از استیل ساخته شده است تا دچار زنگ زدگی نشوند. در بازار برای این نوع ویلچر ها برند های مختلفی موجود است و هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی، قیمت و کیفیتی هستند که از یکدیگر متفاوت می باشد.

اگر بخواهیم به طور کلی مشخصات ویلچر برقی از بهترین نوع در ایران را ذکر کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • قابلیت شستشوی بدنه بسیار آسان
  • تیوب دار
  • محل قرار گیری پا به صورت متحرک
  • جنس بدنه استیل

عوامل موثر بر کیفیت ویلچر برقی

ویلچر برقی مبله (2)

کیفیت و وزن یک ویلچر برقی معمولا رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد به طوری که هر چه قدر وزن یک ویلچر کمتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. از عوامل مهم بر کیفیت انواع ویلچر برقی می توانیم به نوع تایر چرخ ها نیز اشاره کنیم.

برای این وسیله متحرک، دو تایر وجود دارد و ویلچر های خانگی دارای جلوه ظاهری کمتری می باشند و تایر های دارای ضخامت کمتری نیز دارند، همچنین ویلچر هایی که برای خارج از منزل استفاده می شوند، دارای تایر های با ضخامت های بالاتری هستند.

در حال حاضر عوامل گوناگونی بر کیفیت یک ویلچر برقی خوب تاثیر گذار است و این کیفیت نیز باعث تغییر قیمت آن می شود. از عوامل کلی موثر بر کیفیت یک ویلچر برقی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حمل و نقل آسان
  • دارای نشیمن گاه راحت
  • روان بودن ویلچر
  • نوع چرخ ها
  • وزن ویلچر

با توجه به عواملی که در بالا ذکر شد به راحتی می توانیم کیفیت و قیمت یک ویلچر خوب را ارزیابی کرده و یک ویلچر با کیفیت بالا خریداری نماییم. همچنین از عوامل دیگری که بر کیفیت این محصول تاثیر گذار است، رنگ می باشد.

استفاده از رنگ های آلومینیومی و همین طور استفاده از شاسی های ساده به جای میله های فلزی و عوامل مختلف دیگر، باعث زیبایی هرچه بیشتر این محصول می شود. وزن این نوع ویلچر نیز از عوامل بسیار مهم دیگر بر کیفیت آن است.

وزن پایین این محصول باعث می شود افراد همراه بتوانند ویلچر را به راحتی در اکثر مکان ها جابجا نمایند. در کل به تمام مواردی اشاره کردیم که بر کیفیت انواع ویلچر های برقی تاثیر بسیار مستقیمی دارند، همچنین این ویژگی ها می توانند قیمت این محصول را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

پخش کننده ویلچر برقی در ایران

ویلچر برقی تاشو ایرانی بتا 25 (6) - پرس-min

پخش ویلچر برقی در انواع گوناگون و کیفیت های بالا در فروشگاه های بزرگ تجهیزات پزشکی و وسایل پزشکی مربوط به داروخانه ها انجام می پذیرد. همچنین سایت های فراوانی در زمینه پخش و فروش انواع این محصول فعال هستند.

این سایت نیز یکی از سایت های فروش و پخش انواع ویلچر برقی در مدل های مختلف می باشد که کار خرید را بسیار آسان کرده است و به راحتی می توانیم انواع این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهیم و آن را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت درب منزل و یا محل کار تحویل بگیریم.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *