Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 مزایای خرید ویلچر برقی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / مزایای خرید ویلچر برقی

مزایای خرید ویلچر برقی

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

مزایای خرید ویلچر برقی برای کسانی که نیاز به این وسیله دارند زیاد است و اغلب هم با توجه به نیاز مشتریان صورت می پذیرد. ویلچر برقی در سایزبندی های مختلف برای مشتریانی که دچار بیماری های مختلف شده اند و نمی توانند از دست استفاده کنند توصیه می شود. و اما قیمت این محصولات به خاطر این که یک باتری شارژی برای به حرکت درآوردن آن استفاده می شود و مقدار قدرت و انرژی این باتری و نیز کیفیت محصولات متفاوت است.

ویلچر برقی تاشو بتا 25 ایرانی (7)-min

 

انتخاب ویلچر مناسب برای سالمندان

ویلچر برقی تاشو ایرانی - 2

انتخاب ویلچر مناسب برای سالمندان با استفاده از قدرت بدنی آن ها صورت می پذیرد. سالمندانی که نمی توانند از دست استفاده کنند بهتر است از ویلچرهای برقی استفاده کنند و اما سالمندان دیگر که می توانند از دست استفاده کنند و فقط در جابه جایی مشکل دارند بهتر است از ویلچرهای معمولی استفاده کنند. با توجه به نیاز این افراد ویلچر مورد نظر برای آن ها خریداری می شود.

ما در سایت انواع ویلچر را با مشخصات کامل و قیمت ها گذاشته ایم تا مشتریان با توجه به نیاز خود و همچنین قیمت این محصولات دست به انتخاب بزنند. قیمت ها هم با توجه به ساختار ویلچر و همچنین کیفیت آن متفاوت است و از گران ترین تا ارزان ترین و در واقع برای همه ی اقشار جامعه در سایت قرار دارد. برای مطلع شدن از قیمت نهایی این محصولات می توانید به سایت مراجعه کنید.

در سایت چندین شماره تلفن قرار دارد که شما می توانید با آن شماره ها تماس بگیرید و از افراد و کارشناسان تمام سوالات خود را بپرسید. کارشناسان ما با خونسردی به سوالات شما پاسخ می دهند.

ساختار ویلچر برقی

ویلچر برقی مسافرتی چینی - 3

ساختار ویلچر برقی متفاوت است و بستگی به طرح و نیز کیفیت محصولات تولیدی دارد. ویلچر برقی در سایزبندی های مختلف و با توجه به سلیقه ی مشتری تولید می شود. ویلچر برقی برای کسانی که قدرت بدنی کمی دارند و در واقع در اثر بیماری نمی توانند از دست استفاده کنند کاربرد دارد. کارخانجات تولید کننده انواع این محصولات را با مواد درجه یک و با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید می کنند و برای فروش به مغازه ها و یا نمایندگی های سراسر کشور ارسال می کند.

ویلچرهای برقی از یک باتری و یا شارژر کوچک و بزرگ متناسب با سایز ویلچر و همچنین در سایزبندی های مختلف تولید می شوند. این محصولات دارای کیفیت عالی هستند و علاوه بر ایران به کشورهای دیگر هم صادر می شوند. کشورهای حومه ی خلیج فارس و دریای عمان و عربی منطقه از جمله وارد کنندگان می باشند. سالانه از صادرات این محصول ارز زیادی وارد کشور می شود.

این محصولات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار به کشورهای دیگر صادر می شود و برعکس محصولاتی که در کارخانجات آن کشور تولید می شوند و اغلب دارای برند می باشند به داخل ایران وارد می شود و در کنار محصولات ایرانی به فروش می رسد. نمونه های خارجی که توسط این مراکز به داخل می آیند اغلب کیفیت عالی دارند اما قیمت آن ها تحت تاثیر مواردی چون تغییر نرخ ارز و نیز عوارض گمرک و غیره قرار گرفته است و گران تر شده است.

با این حال مشتریان زیادی در داخل کشور هستند که ترجیح می دهند جنس وارداتی را استفاده کنند. سایت ما برای جلب توجه مشتری و احترام به حقوق او اقدام به عرضه ی انواع ویلچر برقی ایرانی و یا وارداتی نموده است. کافیست برای دیدن این محصولات به سایت مراجعه کنید. مزایای ویژه ای از طریق سایت برای خریداران در نظر گرفته شده است.

از جمله تخفیف های ویژه، ارسال رایگان برای خریدهای زیاد و تضمین کالا بعد از فروش که از جمله مزایای این فروشگاه و همچنین برای جلب توجه مشتری می باشد. رضایت مشتری باعث خرید بیشتر از سایت می شود و سبب معتبر و آرم دار کردن سایت می شود.

طرز کار ویلچر برقی

ویلچر برقی یاماها - 4

طرز کار ویلچر برقی متفاوت است ولی اغلب این ویلچرها دارای یک دسته به نام فرمان و همچنین چند دکمه دارند که با فشار دادن این دکمه ها چرخ به حرکت در می آید و یا خاموش می گردد. این ویلچرها در سایزبندی های مختلف تولید می شوند و با توجه به حجم بیمار و قدرت بندی او طراحی و ساخته می شود.  ویلچرهای برقی بزرگ و کوچک در جامعه هست که توسط کارخانجات ویلچرسازی تولید می شود. این محصولات بعد از تولید به فروشگاه های فروش تجهیزات پزشکی و مغازه ها ارسال می شود.

این محصول کارایی زیادی دارد و می تواند سال ها عمر کند در واقع اگر این محصول با کیفیت باشد می تواند کارایی زیادی داشته باشد. سایت که توسط شرکت های تولید ویلچر در ایران طراحی و ساخته شده اند انواع ویلچر را به فروش می رسانند و علاوه بر این قسمتی هم هست که به آموزش استفاده از انواع ویلچر برقی در مدل های متنوع اختصاص داده است که باعث بالاتر رفتن اطلاعات خریدار می شود.

تفاوت ویلچر برقی و ویلچر معمولی

ویلچر برسو

تفاوت ویلچر برقی و ویلچر معمولی در طرز کار آن است. ویلچر برقی از یک باتری شارژی و نیز دسته و فرمان و چند دکمه و غیره تشکیل شده است که این محصولات با توجه به حجم بیمار و نیز وزن آن طراحی و ساخته می شود. اغلب این ویلچرهای برقی از کیفیت بالایی برخوردارند و چون بیمارانی که اغلب از این دستگاه استفاده می کنند بدن های لخت دارند و وزن زیادی را دارند از چرخ های باکیفیت و نیز وسایل فلزی درجه یک تولید می شود.

و اما ویلچرهای معمولی برای کسانی ساخته می شود که به خوبی می توانند از دست استفاده کنند. این افراد با دست چرخ های این محصولات را به حرکت در می آورند و نیز راه و مسیر را با استفاده از حرکت چرخ تغییر می دهند. این محصولات در کارخانجات با مواد درجه یک و با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید می شود و بعد از تولید به بازار عرضه می شود.

قیمت ویلچر برقی نسبت به نمونه های معمولی گران تر است و اما به خاطر مزایای فراوانی که دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. برای کسانی که پول و هزینه ی کافی برای خرید ویلچر نو ندارند می توانند این محصول را به صورت دست دوم خریداری کنند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *