Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 نمایندگی ویلچر ایستا لوو سوئیس - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / نمایندگی ویلچر ایستا لوو سوئیس

نمایندگی ویلچر ایستا لوو سوئیس

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

ویلچر ایستا لوو یکی از برترین برند های تولید شده در زمینه ویلچر ایستا می باشد که در این مطلب میخواهیم به صورت تخصصی راجب ویلچر ایستا لوو صحبت کنیم. ویلچر ایستا لوو در  نمایندگی های عرضه اینترنتی با قیمت های مناسب تری معرفی می شود.

 

مشخصات ویلچر ایستا لوو سوئیس

در راستای بررسی مشخصات ویلچر ایستا لوو می‌توان گفت این محصول به نوعی طراحی می‌شود که می‌تواند علاوه بر جابجایی کردن کاربر این امکان را برایش به وجود آورد که بتواند به حالت ایستاده در جهت عمودی قرار بگیرد و به بسیاری از کارهای روزانه و فعالیت های خود رسیدگی نماید.

ویلچر ایستا لوو معمولا برای افرادی که به دلایل خاصی باید بر روی ویلچر بنشیند و توان حرکت کردن را ندارند ولی زندگی پر فعالیت نیز دارند، مناسب است. این محصول دارای مزایای فوق العاده هستند و می‌توانند در نمونه‌ های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

معمولاً ویلچر های ایستا در برند های متفاوت و در انواع و مدل های مختلف به مشتریان معرفی می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت ویلچرهای ایستا را می توان در دسته  بندی زیر معرفی کرد:

  1. ویلچر ایستا مکانیکی 
  2. ویلچر ایستا  نیمه برقی
  3. ویلچر ایستا  تمام برقی

در راستای طراحی ویلچر ایستا لوو برندهای زیادی در حال فعالیت هستند که مهمترین آنها با نام کامفورت و لوو سوئیس معرفی می‌شوند. بر مبنای فعالیت برند های تولید کننده ایرانی در این زمینه امروزه انواع ویلچر ایستا مکانیکی با قیمت های متنوع تر و مناسب تر نسبت به گذشته معرفی می شوند.

ویلچر ایستا تمام برقی لوو

ویلچر ایستا نیمه برقی

ویلچر ایستا نیمه برقی یکی از محصولاتی است که برای تصحیل در کار توان خواهان ساخته و توریع گردیده همانطور که از نامش پیداست به صورت نیمه برقی می باشد یعنی به صورت برقی ایستاده می شود و به صورت برقی می نشیند اما به صورت دستی حرکت می کند این محصول مناسب کسانی است که نمی توانند وزن بدن خود را روی دست ها انداخته و بلند کنند.

در وسیله های ایستا نیمه برقی و مکانیکی داشتن تعادل برای نشستن الزامی می باشد.

ویلچر ایستا نیمه برقی لوو

ویلچر ایستا تمام برقی

ایستا تمام برقی نیز محصولی مناسب برای کسانی که میخواهند هم به صورت برقی حرکت کنند و هم به صورت برقی ایستاده شوند. طبیعتا این محصول بسته به آپشن هایی که دارد و باتری هایی که برای برقی بودن استفاده شده سنگین وزن تر از نیمه برقی و مکانیکی می باشد، قیمت این محصول نیز نسبت به آن دو گران تر می باشد. اما خب ارزش خرید را دارد.

ویلچر ایستا تمام برقی لوو 2

ویلچر ایستا مکانیکی لوو

این وسیله بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که توانایی نشستن را دارند و همچنین بالا تنه قوی تری دارند زیرا که باید وزن بدن خود را کنترل کرده و توسط اهرم هایی که در زیر زیرآرنجی قرار دارد خود را به صورت ایستاده در بیاورند این محصول کاملا دستی می باشد به عبارتی هم به صورت دستی حرکت می کند و هم به صورت دستی ایستاده می شود.

طبعا این محصول بخاطر نداشتن موتور و باتری سبک تر هستند و قابل جابه جایی می باشند. یکی از بهترین محصولات مکانیکی می توان به ویلچر ایستا لوو اشاره کرد.

ویلچر ایستا دستی لوو

خرید عمده انواع ویلچر ایستا لوو

از مهم‌ترین شرکت‌هایی که در زمینه تولید ویلچر ایستا در حال فعالیت می باشد، شرکت لوو سوئیس است که می‌تواند این ویلچرها را در بهترین نمونه ها طراحی کرده و به مشتریان معرفی نماید.

ویلچر ایستا لوو تولید شده در این برند دارای قابلیت ایستایی و جایگیری راحتی است. همچنین راندن این ویلچر بسیار راحت بوده و از کنترل آسانی برخوردار می باشد.
در طراحی ویلچر ایستا لوو از آلیاژهای آلومینیومی استفاده می‌شود و  قابلیت تنظیم شدن این ویلچر ها متناسب با قد کاربر وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد انواع ویلچر ایستا لوو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای زیرپایی قابل تنظیم
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ چرخ های عقب
  • مجهز به تشک های فومی
  • دارای پشتی تاشونده

 

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *