Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 واردات انواع ویلچر مدل آلمانی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / واردات انواع ویلچر مدل آلمانی

واردات انواع ویلچر مدل آلمانی

واردات انواع ویلچر مدل آلمانی از کشورهای دیگر صورت می پذیرد. این محصولات به کمک شرکت های بازرگانی و یا تجار به داخل کشور وارد می شود. قیمت این مدل محصولات و حتی نمونه های خارجی به خاطر زیاد شدن نرخ ارز و همچنین عوارض گمرکی و پول کارگر از نمونه هایی که در داخل ایران تولید می شود بیشتر است و کمتر با استقبال رو به رو می شود با این حال هستند کسانی که ترجیح دهند که از این محصولات استفاده کنند. ویلچر آلمانی دارای کیفیت بالایی و در مدل های شیک و جدید ساخته می شود.

واردات انواع ویلچر مدل آلمانی

مشخصات ویلچر آلمانی

مشخصات ویلچر آلمانیمشخصات ویلچر آلمانی متفاوت است و در واقع تمام ویلچرها شبیه هم هستند و چیزی که آن ها را از هم متمایز می کند کیفیت این محصولات است. کیفیت ویلچر آلمانی نسبت به نمونه های داخلی بسیار زیاد است و کارخانه سعی می کند که مدل های جدید و طرح های شیکی بر روی این محصولات پایه گذاری کند تا مشتری را جذب کند. قطعات ویلچرها متفاوت است اول از همه باید ببینیم که این محصولات با برق کار می کنند و یا بدون برق. یعنی ویلچر برقی محسوب می شوند و یا جزو ویلچرهای معمولی به حساب می آیند.

ویلچرهای برقی از دو پشت و دو چرخ جلو تشکیل می شود که با توجه به این که وزنی آدمی که می خواهد از ان استفاده کند چه میزان است قدرت این چرخ ها هم متفاوت است. جنس صندلی از پلاستیک است و باید محکم باشد. پایه های این چرخ ها عمدتا از فلز است و با توجه به این که جنس این فلزها چگونه است و آیا درجه یک است و یا درجه دو قیمت ها هم متفاوت است. در ویلچرهای برقی یک موتور هم در قسمت عقب چرخ قرار دارد که با کمک باتری شارژ می شود.

در نمونه های آلمانی تمام این قطعات در کیفیت عالی و درجه یک می باشد و این باعث می شود که ویلچر برقی آلمانی عمر طولانی داشته باشد و در برابر انواع رطوبت و گرما و سرما استحکام داشته باشد. شما می توانید به مراکز فروش خود که در شهرهای مختلف هستند مراجعه کنید و نسبت به خرید این محصولات اطلاعات  کافی به دست بیاورید.

خریداران ویلچر آلمانی چه کسانی هستند؟

خریداران ویلچر آلمانی چه کسانی هستند؟خریداران ویلچر آلمانی چه کسانی هستند؟ ویلچرها و یا نمونه های آلمانی قیمت های بالایی دارند و همین باعث می شود که تقاضا برای خرید ویلچرها کمتر باشد با این حال هستند کسانی که ترجیح می دهند که این محصولات خارجی بخرند. از جمله خریداران این محصولات مغازه داران می باشند که این محصولات را از شرکت های وارد کننده به صورت عمومی و با قیمت پایین می خرند و در مغازه های خود به صورت جزئی و گران تر می فروشند.

این محصولات بیشتر ورزشکاران و یا کسانی می باشند که برای انجام کارهای روزانه از این محصول استفاده می کنند. ورزشکاران از جمله بسکتبالی ها و یا دو میدانی ها و در واقع افراد معلول که ورزش می کنند از جنس های محکم استفاده می کنند تا در وسط میدان و با فشار آمدن به چرخ ها و یا چهارچوب این چرخ ها ورزشکار دچار مشکل نشود. کسانی هم  که کارهای روزانه خود را با این ویلچرها انجام می دهند ترجیح می دهند نمونه های باکیفیت خریداری کنند.

تفاوت ویلچر آلمانی با ویلچر ایرانی

تفاوت ویلچر آلمانی با ویلچر ایرانیتفاوت ویلچر آلمانی با ویلچر ایرانی در جنس و کیفیت و حتی قیمت آن است. جنس نمونه های خارجی بهتر است و در نتیجه ورزشکاران و یا افراد معلولی که بیشترین نیاز را به این محصول دارند از نمونه های خارجی می خرند تا بتواند سال ها برای آن ها کارایی داشته باشد. جنس این محصولات اغلب از فلز درجه یک می باشد. فلز درجه یک در برابر انواع فشار و نیز ضربه مقاوم است و وزن آدم را هر چه باشد تحمل می کند.

امروزه کارخانه ها سعی می کنند که محصولات باکیفیت تولید کنند و ان ها را با قیمت پایین بفروشند در واقع کارخانه های ایرانی در تدارک می باشند که محصولات اصل و باکیفیت تولید کنند و بتوانند محصولات خود را علاوه بر داخل به کشورهای دیگر هم صادر کنند و رتبه ی ایران را به عنوان یک کشور تولید کننده و صادر کننده در جایگاه برتری قرار بدهند.

از این رو کارخانه ها هر روز کیفیت محصولات خود را بالا می برند و از محصولات درجه یک در تولید استفاده می کنند.  ما در سایت انواع ویلچرها را قرار داده ایم تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را با توجه به نیاز خود انجام دهند.

نحوه سفارش ویلچر آلمانی

نحوه سفارش ویلچر آلمانینحوه سفارش ویلچر آلمانی با زدن چند دکمه و رفتن به سایت انجام می پذیرد. در سایت ما انواع این محصولات و نمونه های خارجی را با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده ایم تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و همچنین در قسمتی هم اطلاعات کاملی از انواع ویلچر و طرز استفاده از آن قرار می دهیم تا مشتریان بتوانند به راحتی  و با اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهند.

خرید ویلچر آلمانی هم به صورت مستقیم و غیرمستقیم و اینترنتی انجام می پذیرد. خرید اینترنتی برای کسانی که از مراکز فروش دور می باشند باصرفه است و همچنین برای کسانی که می خواهند به صورت عمده ای بخرند بهتر است به صورت مستقیم این کار را انجام دهند. خرید به صورت مستقیم این حسن را دارد که می شود جنس اصل و اعلا را با قیمت پایین خرید و نیز از مشاوره و کارشناسی فروشندگان هم استفاده کرد. در این روش خرید کارخانه ها برای خریداران خود مزایای ویژه ای تدارک دیده است.

از جمله خرید با تخفیف و ارسال رایگان و تضمین کالا بعد از فروش که همگی در جهت رضایت مشتری می باشد. شرکت های ایرانی تولید کننده ویلچر سعی می کنند که محصولات باکیفیت تولید کنند و آن را به کمک شرکت های بازرگانی به دیگر کشورها صادر کنند. امروزه ایران توانسته با استفاده از علم و تکنولوژی پیشرفته خود و استفاده از طراحان باسابقه به تولید ویلچرهایی اقدام کند که در ضمن این که کیفیت بالایی دارند و در برابر انواع فشار و ضربه مقاوم می باشند.

طرح و شکل جدید هم داشته باشند.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *