Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 ویلپر برقی خوب را از کجا بخریم - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / ویلپر برقی خوب را از کجا بخریم

ویلپر برقی خوب را از کجا بخریم

در حال حاضر فروش ویلچرهای برقی بسیار پر رونق تر از نوع ساده آن است و این موضوع به سبب امکانات فراوانی است که این وسیله با خود برای افراد معلول به همراه می آورد و اما در هنگام خرید این وسیله کاربردی اولین سوالی که در ذهن اشخاص ایجاد می شود این است که ویلچر برقی خوب را از کجا بخریم؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات لازم را خدمت شما ارائه نماییم.

ویلپر برقی خوب را از کجا بخریم

مشخصات ویلچر برقی خوب

مشخصات ویلچر برقی خوبویلچر وسیله ای است که به افراد معلول کمک می کند تا بتوانند حرکت کرده و به انجام امور روزانه خود مشغول شوند؛ این وسایل در دو نوع ساده و برقی تولید شده و روانه بازار می شوند؛ ویلچرهای برقی به سبب این که امکانات بیشتری نسبت به نوع ساده آن دارند، مسلماً دارای قیمت بیشتری بوده و از طرفداران خاص خود برخوردار می باشند.
و اما در این قسمت به برخی از مشخصات یک ویلچر برقی خوب اشاره می کنیم تا شما نیز با کارکرد آن آشنا شده و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید:

  • معمولاً ویلچرهای برقی با استفاده از قدرت باطری کار می کنند؛ به این صورت که باطری آن با استفاده از نیروی برق شارژ شده و قدرت مورد نیاز این وسیله را برای حرکت ایجاد می کند.
  • در این نوع ویلچرها اهرمی تعبیه شده است که توسط آن می توان به راحتی حرکت ویلچر و سرعت آن را کنترل نمود. کاربر با این وسیله می تواند سرعت را کند و یا تند نماید، جهت را تغییر داده و در نهایت ویلچر را نگه دارد.
  • ویلچرهای برقی به سبب این که تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به نوع ساده آن دارند، از قیمت بالایی برخوردار می باشند.
  • این ویلچرها می توانند به راحتی در زمین هایی که ناهمواری های زیادی دارند، قسمت هایی که برف و باران باریده و یا از چمن پوشیده شده است، به بهترین شکل ممکن حرکت نمایند.

مزیت های استفاده از ویلچر برقی

مزیت های استفاده از ویلچر برقیمزیت هایی که استفاده از ویلچرهای برقی با خود به همراه می آورند، بسیار زیاد است و می تواند به افراد معلول کمک کند تا با کمترین وابستگی به دیگران به انجام امور روزانه خود پرداخته و به کار و زندگی ادامه دهند.
ویلچرهای برقی برای کسانی که توانایی حرکت دست خود را از دست داده اند انتخاب بسیار مناسبی می باشد؛ همچنین برای افرادی که قرار است مسافت طولانی را با استفاده از ویلچر خود طی نمایند و ممکن است از به حرکت در آوردن چرخ های ویلچر دستی خسته شوند، بهترین انتخاب می باشد.
اگر بخواهیم در مورد مهم ترین مزیت ویلچر برقی سخن بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که این وسیله امنیت بسیار خوبی را برای افراد معلول به همراه می آورد و به آنها این امکان را می دهد تا مسافت های طولانی را به راحتی و بدون کمترین زحمت طی کنند.
یکی از مهم ترین پارامترهایی که برای افراد معلول و توانخواه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد، این موضوع است که بتوانند با کمترین وابستگی به دیگران به حرکت پرداخته و امور روزانه خود را انجام دهند و برای این منظور بهترین انتخاب ویلچرهایی می باشند که با استفاده از قدرت الکتریکی کار می کنند.

قدرت ویلچر برقی در برابر تحمل وزن

قدرت ویلچر برقی در برابر تحمل وزنیکی از مهم ترین مزایایی که می توان برای این نوع وسیله های کاربردی و فوق العاده ذکر کرد، قدرت ویلچر برقی در برابر تحمل وزن می باشد.
در واقع می توان گفت این ویلچرها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی می توانند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کرده و بدون هیچ گونه مشکلی به حرکت درآیند؛ این ویلچرها دارای دو چرخ بزرگ در عقب هستند که بیشترین وزن وارده بر روی این چرخ هاست و به خاطر وجود همین چرخ های قدرتمند و بدنه محکم ویلچرهای برقی است که از توانایی تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند.
در عین حال سرعت حرکت ویلچرهای برقی را می توان به راحتی تنظیم کرد و آن را در مواقع ضروری تند و یا کند نمود؛ در نهایت باید گفت این ویلچرها که تنها چند سالی است پا به عرصه ظهور گذاشته اند، به افراد توانخواه یا معلول کمک می کنند تا بتوانند با استقلال بیشتری به کار و زندگی خود پرداخته و به سوی اهداف خویش حرکت کنند.
ویلچرهای برقی به افراد اجازه می دهد که تحرک زیادی داشته باشند و به راحتی در خانه و یا محل کار خود حرکت کرده و به خوبی با انسانهای دیگر ارتباط برقرار نمایند؛ در واقع می توان گفت هر چقدر افراد معلول برای حرکت و انجام کارهای روزانه وابستگی کمتری به دیگران داشته باشند، مسلماً اعتماد به نفس بیشتری نیز خواهند داشت و ویلچرهای برقی به آنها در جهت رسیدن به این هدف یاری می رساند.

روش خرید ویلچر برقی خوب

روش خرید ویلچر برقی خوبیکی از متداول ترین روش های خرید ویلچر برقی خوب، خرید اینترنتی این محصول می باشد و سایت ما یکی از معتبرترین مجموعه هایی ست که سالهاست در این زمینه به فعالیت مشغول است و بهترین نوع این وسیله های کمک حرکتی را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.
شایان ذکر است که این ویلچرها به دلیل این که کاملاً با استفاده از نیروی برق کار می کنند، هیچگونه آلودگی برای محیط زیست به همراه نمی آورند و این موضوع یکی از مزیت های اصلی آنها می باشد.
افراد سالمند و یا معلول با اندکی تمرین، به راحتی می توانند این ویلچرها را حرکت داده و از مکانی به مکان دیگر رفته و به انجام امور روزانه خویش بپردازند.
حتی در برخی از این ویلچرها چراغ خطرهایی تعبیه شده است تا اگر اشخاص در هنگام شب و یا هوای مه آلود در کوچه و یا خیابان های شهر حرکت کنند، به خوبی توسط دیگران دیده شده و هیچ گونه مشکلی برای آنها به وجود نیاید.
همچنین در این ویلچرها یک کیف نیز تعبیه شده است که می توان تمامی وسایل شخصی را در آن قرار داد و به راحتی شروع به حرکت نمود.
خوشبختانه این روزها علم و فناوری با پیشرفت های بسیار زیادی مواجه شده است و این موضوع در مورد طراحی و ساخت وسایل کمک حرکتی برای معلولان و سالمندان نیز صدق می کند و بسیاری از این افراد می توانند با استفاده از ویلچرهای برقی، انجام حرکت و سایر کارها را بر خود راحت کرده و با کیفیت بالاتری به زندگی خود ادامه دهند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *