خانه / ویلچر / ویلچر برقی تاشو جنس آلومینیوم

ویلچر برقی تاشو جنس آلومینیوم

ویلچر برقی تاشو جنس آلومینیوم یکی از نمونه های این محصول است که دارای مقاومت بالایی بوده و به دلیل رفع نیاز کاربران رضایتمندی آنها را جلب نموده است. این ویلچر به دلیل مزایای زیادی که دارد از طرفداران زیادی برخوردار بوده و تولید و خرید و فروش بالایی دارد و در برندها و مدل های مختلفی ارائه می شود. ویلچر تاشو در سایز و ابعاد مختلف عرضه می شود که نیاز هر سن و سالی را پاسخگو می باشد.

 

آشنایی با ویلچر برقی تاشو

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (1)

ویلچر برقی تاشو یا ویلچر برقی مسافرتی آسایش مصرف کنندگان را به همراه دارد چون حمل و نقل آن آسان بوده و دارای وزنی سبک نیز می باشد. این ویلچر دارای بدنه فولادی و مقاوم بوده و از امکانات بروزی برخوردار بوده و از جمله امکانات آن شامل موارد زیر است:

  • این ویلچر دارای وزن استاندارد بوده و قابلیت استفاده در شیب های متفاوت را نیز دارد.
  • از دسته کنترل دینامیکی برخوردار بوده و انرژی آن با باتری شارژی تامین می شود.
  • دارای حداکثر سرعت مناسب بوده و از استحکام خوبی نیز بهره مند می باشد.
  • ویلچر برقی تاشو دارای تشک با فوم سرد و با قدرت بالا بوده و از تحمل زیادی برخوردار است و در همه خودرویی قابل حمل و نقل است.
  • ویلچر برقی تاشو در چند نوع استیل، آلومینیوم و فلز وارد بازار می شود و دارای کاور مخصوص دور چرخ است.
  • از زیرپایی جداشونده و قابل تنظیم برخوردار است و کنترل کننده زیردستی راحت و آرگونومیک دارد.
  • اهرم مخصوص عبور از موانع داشته و در پشت صندلی محفظه نگهدارنده دارد و زاویه زیر پایی آن قابلیت تنظیم را دارا می باشد.

جنس بدنه ویلچر برقی تاشو

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (3)

جنس ویلچر تاشو بسته به برند ها و مدل های مختلف متفاوت است مانند ویلچر برقی آلومینیومی و استیل و فلز است که هر کدام دارای ویژگی های مربوط به خود می باشد که نمونه های آلومینیوم و استیل نیاز به نگهداری نداشته و ضد خوردگی می باشد و نمونه های فلزی جهت جلوگیری از زنگ زدگی به صورت رنگ شده وارد بازار می شود.

این ویلچر مورد استفاده افراد کم توان، آسیب دیدگان ضایعه نخاعی، معلولین، بیماران، سالمندان و افراد مبتلا به اختلالات حرکتی و … است که در هر سن و سالی به صورت دائم یا موقتی از استفاده می کنند.

حین خرید ویلچر باید به نکات مهمی توجه نمود و بسته به عوامل مختلفی جنس مورد نظر را خریداری کرد. مثلا در صورتی که قرار است از ویلچر در بیرون از منزل و نیز به وفور استفاده کرد باید به جنس و کیفیت آن توجه کرد و نمونه ای بادوام و باکیفیت را خریداری نمود.

زمان استفاده، تعداد دفعات استفاده، نحوه استفاده، حوزه کاربرد، فعالیت خاص مانند ورزش و محل کار نیز نقش مهمی در انتخاب درست این محصول دارد و بسته به نوع ضایعه و شرایط فیزیکی و چثه نیز باید کیفیت و جنس مناسب را خریداری نمود.

بدنه ویلچر تاشو دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است و وزن آنها بسته به مدل فرق دارد و در صورتی که استفاده کننده لاغر اندام و سبک وزن است باید نمونه های کوچک و سبک آن انتخاب شود. چرخ، رینگ، ترمز، کمک فنر، نوع شاسی و تایر و صندلی در هر مدلی دارای شکل های مختلفی می باشد و به همین دلایل حق انتخاب مشتری بالا می باشد.

مقدار نيروي باتري ویلچر برقی تاشو

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (11)

مقدار نیروی باتری ویلچر برقی تاشو بسته به وزن و قدرت ویلچر فرق دارد و در هر مدلی بسته به ابعاد و سایز ویلچر مقدار نیروی باتری متفاوت است و در برخی مدل ها یک باتری و در برخی دو باتری وجود دارد که قدرت و توان هر برند و نمونه ای مختلف است‌. لذا هر چه مقدار نیروی باتری بیشتر باشد سرعت و قدرت ویلچر بالا بوده و وزن بیشتری را می تواند متحمل باشد.

اکثر این ویلچرهای تاشو دارای اندازه های استاندارد ۱۲ تا ۲۰ اینچ بوده و در هر مدلی که نگاه کنیم خواهیم دید که یک اینچ یک اینچ دارای تفاوت سایز هستند و به صورت سفارشی نیز می توان آن را تهیه کرد. عمق آنها نیز ۱۲ تا ۲۰ اینچ است که نمونه های مختلف آن یک اینچ یک اینچ با هم فرق دارند.

ارتفاع صندلی ویلچر تاشو نیز ۱۴ تا ۲۲ اینچ بوده و حین نشستن جهت ثبات بیشتر و دسترسی به رینگ ها حدود دو اینچ پایین خواهد آمد. وضعیت تحمل وزن در آنها بین ۱۱۳ تا ۱۳۶ کیلو گرم بوده و وزن ویلچر آلومینیوم از دیگر جنس ها سبک تر بوده و نیز وزن آن بین ۷ تا ۱۴ کیلو می باشد. این ویلچرها از صفحات محوری قابل تنظیم برخوردار بوده و قابلیت تنظیم را دارند.

لذا مشتریان باید متناسب با میزان استفاده خود و نوع بیماری که دارند مدل درست آن را تهیه کنند و جهت انتخاب درست بهتر است اطلاعات کامل و جامعی در مورد انواع ویلچرها و عملکرد آنها داشته باشند تا بتوانند با اطمینان انتخاب کنند. از این نمونه ویلچر برای کودکان و نوجوانان نیز در رنگ و طرح و مدل های مختلفی وارد بازار می شود که هر نمونه ای از آن خریداران مختص به خود را دارد‌.

پرفروش ترین نوع ویلچر برقی تاشو

پرفروش ترین نوع ویلچر نمونه برقی تاشو است چون از ویژگی ها و مزیت های یک ویلچر خوب برخوردار بوده و نیاز کامل مصرف کننده را تامین می کند. این مدل دارای ابعاد مناسبی بوده و قابلیت تا شدن و حمل و نقل آسان را دارد و در برابر ناهمواری های راه ها بسیار مقاوم نیز می باشد.

چرخ های این ویلچر توانایی عبور از مسیرهای مختلف را داشته و دارای کنترل ترمز در ناحیه دسته آن است که به همین دلیل در مواقع اضطراری براحتی متوقف خواهد شد و به دلیل مقاومت بالایی که دارد وزن های بالا را به خوبی تحمل می کند.

نمونه های این ویلچر بسیار مجهز بوده و دو عدد زیر دستی در دو طرف، زیر نشیمنی در بهترین جنس و پشتی مناسبی داشته و کاملا محافظت شده می باشد. از جمله مشخصه پرفروش ترین ویلچر:

  • دارا بودن قابلیت تاشدن و جدا شدن چرخ ها
  • سبک وزن بودن و داشتن فرم ثابت و یا متحرک
  • راحتی در تشک و پشتی آن آسان بودن استفاده از کنترل و ترمزها
  • باکیفیت بودن تجهیزات و داشتن سرعت استاندارد
  • قرار گیری درست اندام های بدن در آن
  • در یک ویلچر خوب کاربر می تواند به راحتی کارهای روزانه خود را انجام دهد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *