Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 نمایندگی ویلچر میرا در تهران - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / نمایندگی ویلچر میرا در تهران

نمایندگی ویلچر میرا در تهران

ویلچر میرا یکی از بهترین برند های تولید شده در دنیا می باشد که تعدادی از این برند سالها پیش وارد ایران شده است. این مبحث راجع به انواع ویلچر میرا صحبت خواهیم کرد در ادامه همراه ما باشید.

ویلچر میرا

کمپانی میرا

همانطور که قبلا گفتیم یکی از انواع برند های تولید شده در کشور آلمان میرا میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. حدود 8 تا 10 سال پیش وارد ایران شده اند و بعد از آن به دلیل تحریم دیگر وارد نشد. در این مقاله میخواهیم به تمامی محصولات دستی و برقی میرا گریزی بزنیم.
در ادامه همراه ماباشید.

انواع ویلچر برقی میرا

ویلچر برقی میرا اپتیموس 2 (1)

ویلچر برقی های میرا که وارد ایران شده است چندان تنوع ندارد. حدودا 10 سال پیش ویلچر برقی میرا وارد ایران شده است و در حال حاضر به دلیل تحریم وارد نمی شود از انواع ان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویلچر برقی میرا اپتیموس 1
  • ویلچر برقی میرا اپتیموس 2
  • ویلچر برقی میرا چمپ

ویلچر برقی میرا اپتیموس 2 و چمپ از مواردی است که زیرپایی برانکاردی دارد و پشتی زاویه میگیرد و به صورت برانکاردی یا تخت میشود.
زمانی که راجع به محصولی می گوییم تخت شو است به این معنا نیست که شخص مصرف کننده می تواند شبانه روزی از این محصول استفاده کند تخت شو بودن یک محصول صرفا حهت استراحت بیمار می باشد.

انواع ویلچر دستی میرا

zx3 siz 40 (3)

  • ویلچر دستی میرا 1850
  • ویلچر دستی میرا 1750
  • ویلچر میرا 3310
  • ویلچر میرا 4310
  • ویلچر دستی میرا x1
  • ویلچر میرا x2
  • ویلچر میرا x3
  • ویلچر میرا zx3
  • ویلچر دستی میرا 3600

از مواردی هستند که وارد ایران شده است. کاربرانی که از مدل های آلمانی میرا استفاده کرده اند به هیچ طریقی راضی نیستند از محصولات دیگر استفاده کنند
ویلچر های دستی میرا از راحتی ویژه ای برخوردار هستند.

ویلچر دستی 1850

ویلچر دستی میرا باگت

این ویلچر همانند ویلچر 1750 بوده و تغیرات چندانی ندارد یکی از ساده ترین محصولات هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند این محصولات از سایز های 38 تا 50 در بازار موجود بوده و برای تمامی افراد با سلایق متفاوت قابل استفاده می باشد.

ویلچر دستی 3310

ویلچر دستی میرا 4310

ویلچرهای 3310 و 4310 و x3 و zx3  از ویلچر های اکتیو یا اسپرت به حساب می آیند و بیشتر جوان پسند هستند همه این موارد دارای چرخ های پیمی و تاشو هستند و در سایز های مختلف در بازار ارئه می شوند. از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تمامی این محصولات نام برده شده دارای زیرآرنجی متحرک و زیرپایی متحرک می باشد. در مقالات بعدی تک به تک این محصولات را توضیح خواهیم داد .

ویلچر برقی میرا چمپ

ویلچر برقی چمپ آلمان

ویلچر برقی میرا چمپ یکی از مدل های برقی میرا می باشد که این محصول دارای چراغ و فلاشر می باشد. مدل های برقی میرا فقط مدل های مبله آن وارد ایران شده است و شما نمیتوانید در هیچ کجای ایران مدل های برقی تاشو آلمانی را بیابید مگر اینکه به صورت شخصی وارد ایران شده باشد.

مدل چمپ یکی از چندین ویلچر مبله می باشد که در ایران وارد شده و در حال حاضر آکبند این محصولات در ایران نیست و به صورت استوک هستند که ناگفته نماند محصولات آلمانی تولیدات مادام العمر هستند و به سادگی خراب نمی شوند.

ویلچر برقی میرا اپتیموس 1

ویلچر برقی میرا اپتیموس 1

ویلچر برقی میرا اپتیموس 1 اولین مدل تولید شده اپتیموس می باشد، این محصول مبله نیز در ایران موجود می باشد که قطعات آن کمی به سختی گیر می آید و کمی شبیه به ویلچر برقی تایوانی می باشد.

اپتیموس یک چرخ های نسبتا کوچکتری دارد دارای سبد خرید می باشد همچنین دارای چراغ و فلاشر بوده و پشت گردنی ندارد، البته کوچکتر از مدل دوم می باشد. همانطور که قبلا اشاره کردم در حال حاضر آکبند این محصولات در ایران وجود ندارد.

ویلچر برقی میرا اپتیموس 2

ویلچر برقی میرا اپتیموس 2

ویلچر برقی میرا اپتیموس 2 مدل بعدی تولید شده اپتیموس می باشد که کمی شکیل تر و مقاوم تر و بزرگ تر از مدل اول است.
یکی از خصوصیات این محصول  میتوان به کیلومتر آن اشاره کرد که خریدار به راحتی می تواند ببیند و مدل کم کارکرد این محصول را تهیه کند.
برای اطلاعات بیشتر این محصولات مقاله های بعدی مارا دنبال کنید
و برای استعلام قیمت حتما با ما تماس حاصل بفرمایید.

قیمت ویلچر برقی میرا

قیمت و خرید وفروش انلاین

این محصولات وارداتی هستند و بسته به نوسانات دلار می باشد و البته ناگفته نماند که چون چندین سال پیش وارد ایران شده است قیمت ها خیلییی پایین هستند و اگر بنا به وارد کردن محصول جدید باشد اصلا ویلچری با این ارزش را این قیمت نمی دهند.
برای استعلام موجودی و استعلام قیمت می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرقته تا مشاورین متخصص برسو به شما کمک کنند تا محصول مورد نظرتان را که کاربردی نیز هست تهیه کنید.

منتظر تماس شما هستیم.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

2 دیدگاه

  1. سلام قیمت ویلچر میرا آلمانی مدل ۱۸۵۰ سایز ۴۶ چند قیمته

    • سلام
      بنا به تاریخ و موجودی محصول قیمت ها متنوع هست.
      بهتره برای این منظور یا محصول مشابه با مشاوران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *