Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروشگاه ویلچر فوق سبک خارجی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروشگاه ویلچر فوق سبک خارجی

فروشگاه ویلچر فوق سبک خارجی

فروشگاه ویلچر فوق سبک را در دو مدل دستی و برقی همچنین مدل های مسافرتی به سلیقه هر فردی به فروش می رساند. افرادی که نیازمند این نوع ویلچر هستند می توانند به فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید.

 

آشنایی با ابعاد مختلف ویلچر فوق سبک

آشنایی با ابعاد مختلف ویلچر فوق سبکویلچر های فوق سبک در مدل های دستی، برقی، مسافرتی به تولید می رسند و به دلایلی  مورد استقبال قرار می گیرند که با استقبال خوب مردم باعث شده تا به میزان فروش بالاتری برسد.
ویژگی های ویلچر سبک وزن عبارتند از . وزن سبک . حمل و نقل آسان . مانور با قدرت بالا . سرعت زیاد در حال حرکت . دارای چرخ های نرم . با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ظاهری زیبا را به خود گرفته است.
برای ساخت ویلچر های سبک اصلی ترین و پر مصرف ترین آن آلومینیوم می باشد آلومینیوم هم استقامت بلایی دارد همچنین ظاهر زیبایی را دارا می باشد.
ویلچر های مسافرتی هم از آلومینیوم در بدنه شان استفاده می شود در این ویلچر باطریها و موتور هایی به صورت ویژه نصب می گردند که در بازارها از مدل های گران قیمت می باشند با بدنه سبکی که دارد به راحتی باز و جمع می شوند.  ویلچر مسافرتی هم بسیار توجه افراد را به خود جلب می کند و از نظر برخی افراد دوست داشتنی هستند ویلچر های مسافرتی دو دسته هستند مانند ویلچر دستی، ویلچر برقی،
. ویلچر دستی برقی: این ویلچر بیشتر برای حمل بیمار صورت می گیرد و در کنار چرخ های بزرگ چرخ های کوچک هم استفاده شده است.
. ویلچر برقی مسافرتی: این ویلچر وزن سبکی دارد که می توان آن را در جدول ویلچر های سبک وزن دید همچنین مواردی به همراه دارد که آنها را نام می بریم.
1برقی هستند 2 از ویلچرهای معمولی سبک وزن تر هستند 3 به راحتی جمع می شوند 4 فضای کمی را آشغال می کنند.

فروش ویلچر فوق سبک خارجی ارزان

ویلچر اکتیو آلومینیومی سبک (12)

ویلچر ارزان قیمت به سبک خرجی در ایران به تولید رسیده است که در مدل های بسیار متنوعی می باشند همچنین ویژگیها و کاربرد های فراوانی را به همراه دارند.
فروش ویلچر را می توانید در بازار های درون شهری مشاهده کنید همچنین برای خرید محصول مراجعه کنید اگر شناخت کافی از این محصول را نداشتید می توانید از فروشنده ها که در این زمینه مشغول به کار هستند کمک بگیرید.
تا ویلچری با کیفیت و جنس خوب را خریداری کنید همچنین ویلچر های سبک وزن با بهترین برند و قیمت های ارزان عرضه می گردند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *