Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 آشنایی با قیمت انواع ویلچر - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / آشنایی با قیمت انواع ویلچر

آشنایی با قیمت انواع ویلچر

ویلچر صندلی چرخ داری است که به افرادی که راه رفتن و حرکت برای آن ها سخت است طراحی شده و برای انجام کارهای روزانه به آن ها کمک می کند؛ ویلچرها در دو نوع دستی و مکانیکی ابداع شده اند و قیمت هر کدام از آن ها با همدیگر متفاوت است؛ اگر قصد خرید ویلچر را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری در مورد انواع آن تحقیق کرده، آشنایی مختصری با قیمت ویلچر پیدا کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

قیمت ویلچر در بازار خارجی و داخلی

ویلچر دستی

قیمت مناسب ویلچر در بازار داخلی و خارجی کشورمان بر مبنای پارامترهای مختلفی تعیین می شود و بستگی فراوانی به این موضوع دارد که کدام یک از انواع آن را انتخاب کرده و سفارش دهیم؟ به عنوان مثال جنس بدنه، نوع موتور و باطری هایی که در ویلچرهای برقی تعبیه شده اند، همگی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت این محصول می باشند.
یکی از انواع پرفروش این وسایل، ویلچر هایی هستند که با استفاده از آلومینیوم ساخته شده اند و در عین حال که بسیار محکم و مقاوم می باشند، اما سبک بوده و به راحتی می توان آن را از جایی به جای دیگر حرکت داد.
این ویلچر جای بسیار کمی را اشغال کرده و حتی می توان آن را به راحتی درون ماشین سواری قرار داد و در هنگام سفرهای کوتاه و یا بلند مدت آن را با خود به همراه برد؛ همچنین قیمت مناسب و ارزان ویلچر آلومینیومی یکی دیگر از عواملی است که افراد را متمایل به خرید آن نموده است.

عوامل موثر بر قیمت ویلچر

عوامل موثر بر قیمت ویلچردر بازارهای بزرگ کشورمان از ارزان ترین ویلچر تا گران ترین آن یافت می شوند؛ شاید شما نیز در هنگام خرید این وسیله کمک حرکتی برای افراد معلول و توان خواه، متوجه شده باشید که عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت این محصول موثر می باشند که در این قسمت به برخی از مهم ترین این عوامل اشاره می کنیم:

  • نوع ویلچر که آیا دستی ست یا برقی؟ مسلما نوع برقی آن به سبب دارا بودن موتور قدرتمندی که آن را به حرکت در می آورد قیمت بالاتری دارد.
  • جنس مواد اولیه ای که ویلچر توسط آن ساخته شده است.
  • سهولت هر چه بهتر کنترل ترمز ها در انواع ویلچرها
  • راحتی تشک و پشت صندلی ویلچر
  • کیفیت تجهیزات جانبی که در این وسیله تعبیه شده اند، مانند جا پایی، صندلی که پاها روی آن قرار می گیرند و همچنین باطری و شارژر هایی که به همراه ویلچرهای برقی ارائه می شوند.
  • شرکت تولید کننده آن و گارانتی و خدماتی که پس از فروش آن به خریدار ارائه می شود.

همانگونه که مشاهده نمودید عوامل بسیار زیادی وجود دارند که تعیین کننده کیفیت این محصول می باشند؛ اما به شما پیشنهاد می کنیم به سبب این که ویلچر همراه همیشگی انسان های معلول و توان خواه است، در هنگام خرید آن تحقیقات لازم را انجام داده و سعی کنید بهترین نوع آن را تهیه کنید و حتی اگر بهای بیشتری برای آن می پردازید، باز هم ارزش دارد و می تواند به استفاده کنندگان از آن کمک کند تا به بهترین شکل ممکن به انجام امور خود پرداخته و با کمترین نیاز به دیگران به زندگی خود ادامه دهند و قدرت و اعتماد به نفس آن ها چندین برابر افزایش پیدا کند.

معرفی فروشگاه های خرید ویلچر قیمت مناسب

معرفی فروشگاه های خرید ویلچر قیمت مناسبمعمولاً کسانی که قصد خرید یک ویلچر خوب با قیمت مناسب را دارند، قبل از این که اقدام به سفارش آن نمایند در مورد فروشگاه هایی که در زمینه ارائه این محصول فعال هستند تحقیقات لازم را به عمل آورده و سپس تصمیم نهایی خود را برای تهیه این محصول می گیرند.
شایان ذکر است سایت ما یکی از معتبرترین مراکزی ست که در این زمینه به فعالیت مشغول است و کارشناسان این مجموعه به مشتریان خود در زمینه انتخاب ویلچر خوب با قیمت مناسب، مشاوره های لازم را ارائه می دهند.
از جمله مهم ترین پارامترهایی که این ویلچرها باید از آن برخوردار باشند این است که دوام و عمر بالایی داشته و به راحتی با قرار گرفتن در معرض رطوبت، نور خورشید و یا وزن سنگین برخی از افراد توان خواه، دچار آسیب نشده و همچنان مقاومت خود را حفظ نمایند.
همچنین قسمت صندلی، تکیه گاه و دسته های ویلچر نیز باید بسیار نرم و راحت بوده و هیچ گونه مشکلی را برای اشخاص در هنگام به حرکت در آوردن آن به وجود نیاورد.

خرید بهترین نوع ویلچر در بازار

خرید بهترین نوع ویلچر در بازاربه شما پیشنهاد می کنیم قبل از این که اقدام به خرید بهترین نوع ویلچر در بازار نمایید، در مورد انواع آن تحقیقات لازم را انجام داده و وسیله ای متناسب با نیاز شخص توان خواه خریداری نمایید؛ چرا که این وسیله ها در برخی از موارد همراه همیشگی افراد معلول به شمار می روند و باید به گونه ای انتخاب و خریداری شوند که این اشخاص با آن احساس راحتی کرده و به بهترین شکل ممکن حرکت نموده و به انجام کارهای متداول روزانه خود بپردازند.
همچنین محل زندگی و کار این افراد نیز در خرید انواع ویلچر نقش بسیار موثری ایفا می کند؛ به عنوان مثال اگر ساختمان داری شیب بوده و یا پله های فراوانی دارد، باید از ویلچرهایی که برای حرکت در این قسمت ها طراحی شده و مناسب می باشند استفاده نمود و یا وضعیت جسمی افراد نیز در تعیین نوع ویلچر تاثیر بسزایی دارد.
چرا که اگر شخص از توانایی لازم برای حرکت دادن ویلچر خود به کمک دست هایش برخوردار است و یا بیشتر در محیط خانه به سر می برد، یک ویلچر ساده و معمولی می تواند برای او کافی باشد، اما برخی از اشخاصی که نیاز به کمک بیشتری دارند و خود به تنهایی از توانایی حرکت دادن ویلچرهای ساده برخوردار نیستند، ویلچرهای برقی که با باطری ها و موتورهای قدرتمند کار می کنند بهترین انتخاب برای آن ها به شمار می روند.

همانگونه که مشاهده کردید، با پیشرفت روز افزون علم و فناوری، شاهد وجود انواع مختلفی از ویلچرها در بازار هستیم که هر کدام کارایی منحصر به فرد خود را داشته و با قیمت های متفاوتی ارائه می گردند؛ متخصصان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا هر کدام از این وسایل بتوانند به بهترین شکل ممکن نیازهای افراد معلول را برآورده نموده و به آن ها کمک کنند تا بتوانند با کمترین وابستگی به دیگران به انجام امور خود مشغول شوند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *