Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید ویژه ویلچر آلومینیومی در ایران - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید ویژه ویلچر آلومینیومی در ایران

خرید ویژه ویلچر آلومینیومی در ایران

ویلچر آلومینیومی ار ابتدایی ترین انواع ویلچر می باشد که به دلیل سبکی و قابلیت حمل و نقل آسان دارای طرفداران بسیاری است. به دلیل نوع مواد اولیه مصرفی در ساخت آن این نوع ویلچر دارای وزن کمتری نسبت به سایر انواع آن می باشد. ویلچر آلومینیومی علاوه بر سبکی دارای دوام و مقاومت بالایی نیز می باشد. ویلچر های آلومینیومی برای استفاده بلند مدت و کوتاه مدت طراحی شده اند.

 

بررسی ویلچر آلومینیومی از نظر فنی

ویلچر دستی ایران بهکار مدل 718

ویلچر های آلومینیومی دارای انواع مختلفی شامل ، ویلچر های آلومینیومی تاشو، استاندارد غیر تاشو، ویلچر هایی که به وسیله کاربر کنترل می شوند( مدل های دارای ریم و برقی) و ویلچر های آلومینیومی مسافرتی می باشند.

از نظر فنی ویلچر آلومینیومی از قطعات مختلفی شامل بدنه اصلی، چرخ ها، تکیه گاه ساعد، زیر پایی،پشتی صندلی، کفی و تشکچه می باشد که در ادامه ویژگی هر یک به تفصیل شرح داده خواهد شد.

بدنه اصلی ویلچر: این قسمت در ویلچر های آلومینیومی با استفاده از آلیاژ سبک و با دوام آلومینیوم ساخته شده است.

نشیمنگاه یا صندلی ویلچر: یکی از موارد قابل توجه در مورد صندلی ویلچر طراحی آن در ابعاد مختلف و مطابق با نیاز کاربران می باشد. در این نوع ویلچر زاویه صندلی می تواند دارای قابلت تغییر باشد به طوری که صندلی به طور ایستاده قرار گرفته و کاربر قابلیت دسترسی به مکان های با ارتفاع بیشتر را پیدا کند یا  پشتی صندلی به عقب مایل شده و فرد در حالت لم داده قرار گرفته که این امر باعث کاهش اعمال فشار بر کمر و ستون فقرات کاربر می شود.

کفی: استفاده از الیاف ضربه گیر و دارای نرمی مناسب جهت پوشش کفی صندلی در ساخت ویلچر های آلومینیومی منجر به افزایش راحتی و تعادل کاربران شده است. جنس کفی می تواند از مواد مختلفی مانند فوم، فوم ژل، آب، فوم  پیچ خورده و … تهیه شود که نوع آن بستگی به نیاز و راحتی کاربر دارد.

تکیه گاه پا: ویلچر های آلومینیومی دارای تنوع بالایی در طراحی تکیه گاه پا می باشند. برخی دارای قابلت تغییر ارتفاع و زاویه را دارا بوده به طوری که بتوان آنها را مطابق با نیاز کاربر تنظیم نمود. گاه این امکان وجود دارد که زیر پایی به کنار چرخیده و کاربر به راحتی ویلچر را ترک نماید.

تکیه گاه ساعد: اصولا این نوع تکیه گاه در ویلچر های آلومینیومی دارای 6 طرح متفاوت و کاربردی می باشد.

  • تکیه گاه ثابت یا دارای قابلت جابجایی اما متصل به ویلچر
  • تکیه گاه ساعد با قابلت تنظیم ارتفاع
  • تکیه گاه ساعد با قابلت جداسازی از ویلچر
  • تکیه گاه ساعد با قابلیت چرخش به عقب
  • تکیه گاه ساعد مخصوص معلولین با مشکلات خاص
  • تکیه گاه ساعد قلاب شکل یا تسمه مانند

لازم به ذکر است که در نوع ویلچر برقی دکمه های کنترل ویلچر بر روی تکیه گاه ساعد و در جهت دست غالب کاربر قرار دارد.

چرخ ها: چرخ در ویلچر آلومینیومی به دو شکل طراحی شده است. این دو مدل شامل دو چرخ کوچک در جلو و دو چرخ بزرگ در عقب یا دو چرخ کوچ در جلو و دو چرخ کوچک در عقب می باشد.
در نوع دستی که عامل محرکه ویلچر خود کاربر می باشد و ویلچر با استفاده از نیروی دست کاربر به حرکت در می آید چرخ بزرگ عقبی مجهز به دستگیره ای به نام ریم می باشد که به کمک آن کاربر می تواند ویلچر را به راحتی به حرکت در آورد.
برخی از انواع ویلچر دارای چرخ هایی ضد لغزندگی و سر خوردگی می باشند که به حفظ تعادل ویلچر کمک فراوانی می کنند.

در اینجا به طور مثال به مشخصات فنی ویلچر آلومینیومی تاشو اشاره می نماییم : بدنه ساخته شده از جنس آلومینیوم  ( فلز سبک و بسیار مقاوم)، تاشو به صورت ضربدری دوبل، چرخ عقب پمپی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع چرخ جلو بادی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه، تکیه گاه ساعد متحرک و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، زیر پایی متحرک دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه، پشتی قابل تنظیم، مجهز به تشکچه از جنس فوم، دارای تلق محافظ چرخ، دارای چرخ های ضد برگشت در عقب صندلی

سایر خصوصیات ویلچر آلومینیومی

سایر خصوصیات ویلچر آلومینیومیویلچر های آلومینیومی دارای یک نشیمنگاه، تکیه گاه پا، تکیه گاه دست و 4 چرخ می باشد.این نوع از ویلچر در بیشتر مدل ها دارای دو دسته در عقب ویلچر جهت هل دادن توسط فرد دیگری می باشند.
برخی از مدل های این نوع ویلچر مجهز به کمر بند ایمنی جهت تامین ایمنی بیشتر کاربر می باشند. طرح نشیمنگاه، تکیه گاه پا و دست در ویلچر های آلومینیومی دارای تنوع بسیاری است اما عامل اصلی تفاوت در ویلچر های برقی نیروی محرکه آنها می باشد که به دو شکل برقی و دستی می باشند.
ویلچر های برقی مجهز به موتور یا قطعات الکترونیکی جهت حرکت می باشند و اما در نوع دستی آن نیاز است کاربرد با استفاده از نیروی دست ویلچر را به حرکت در آورد. در تمام انواع و مدل های ویلچر دستگیره هایی در عقب جهت به حرکت در آوردن ویلچر توسط فرد دیگر تعبیه شده است.

ویلچر های آلومینیومی سبک بوده و دارای دوام بالایی می باشند که این امر باعث حمل آسان و ماندگاری این وسیله کاربردی شده است. هر چه ویلچر سبک تر و دارای دوام بالایی باشد،
حمل آن راحت تر و  استفاده از آن در داخل و خارج منزل آسان تر بوده و نیروی محرکه  کمتری جهت به حرکت در آوردن ویلچر مورد نیاز می باشد. ویلچر آلومینیومی به راحتی زنگ نزده و قابلیت استفاده برای سالیان طولانی را دارا می باشد.
ویلچر های آلومینیومی را همچنین به دلیل دارا بودن قابلیت رنگ پذیری بالا می توان به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی نمود.

رضایت مصرف کنندگان ویلچر آلومینیومی

ویلچر آلومینیومی درجه یک به دلیل تنوع طرح و قابلیت های فراوانی که دارا می باشد توجه کاربران با هر سلیقه و نیازی را به خود جلب می نمایند. این ویلچرها سبک، با دوام  و دارای حرکت روان بوده و در اندازه و طرح های متنوع مطابق با نیاز کاربران طراحی و در دسترس مشتریان می باشند.
تنوع مدل و اندازه این نوع از ویلچر موجب شده تا کاربر با انتخاب محصول مورد نیاز و متناسب با نیاز خود از آزادی عمل، راحتی و استقلال بیشتری برخوردار باشد.

نحوه خرید و سفارش ویلچر آلومینیومی

ویلچر 718 آبکروم (1)

جهت خرید ویلچر آلومینیومی مناسب توجه به برخی ویژگی ها الزامی است. از جمله این ویژگی ها می توان به  تناسب ویلچر با نیاز و ابعاد بدنی کاربر، سبک بودن، استحکام و دوام بالا، دارا بودن قابلیت حمل آسان، قابلیت تنظیم ابعاد ویلچر جهت تناسب با کاربر، دارا بودن پوشش مناسب در ناحیه کفی صندلی و … اشاره نمود.
جهت سفارش ویلچر آلومینیومی می توانید با ما در تماس باشید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *