Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر پیشرفته ارزان - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر پیشرفته ارزان

قیمت ویلچر پیشرفته ارزان

استفاده از ویلچر پیشرفته می تواند برای بسیاری از افرادی که دچار مشکلاتی مانند ضایعه قطع نخاعی و فلج اطفال هستند یا آن دسته از افرادی که توانایی استفاده از پاهایشان را از دست داده اند بسیار مفید باشد.
این دسته از صندلی‌های چرخ دار معمولا وابسته به نوع نیاز مصرف کنندگان شان در انواع گوناگونی تولید می گردند، به همین دلیل نیز می توان از آنها برای افراد دچار معلولیت ذهنی نیز استفاده کرد.

 

ویلچر پیشرفته چه ویژگی هایی دارد؟

ویلچر برقی تخت شو کامفورت...

استفاده از انواع مختلف صندلی چرخ دار پیشرفته در سال‌های اخیر رواج گسترده ای داشته است، چراکه ویژگی های ویلچر پیشرفته این امکان را که افراد دچار معلولیت ذهنی و جسمی بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند و یا وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشند فراهم می کنند.

از جمله ویژگی ویلچر پیشرفته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جنس بدنه مقاوم: بسیاری از صندلی های چرخ دار پیشرفته معمولاً از جنس بدنه مقاوم ای برخوردار هستند، که این خود امکان استفاده از آن را برای افراد دچار اضافه وزن نیز فراهم می کند.
صندلی با امکان تنظیم الکترونیکی: برخی از انواع مختلف ویلچرهای پیشرفته دارای دکمه های تنظیم کننده هستند و برخی نیز به صورت دستی امکان تنظیم صندلی را فراهم می نماید،  امکان تنظیم کردن آنی صندلی و پشتی ویلچر برای فرد استفاده کننده می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، از این رو وجود این امکان موجب آن می گردد که استفاده کنندگان در طول روز چند بار بتوانند نسبت به تنظیم حالت صندل خود اقدام نماید.
چراغ های راهنما: با قرار دادن چراغ های راهنما این امکان را فراهم شده است تا بتوان از ویلچر های پیشرفته در محیط های شهری و در سطح معابر متنوعی استفاده نمود، بسیاری از افرادی که دچار ضایعه نخاعی هستند با استفاده از این وسیله می تواند در محل کار خود یا مکان های گوناگون حضور پیدا کنند.
سرعت قابل تنظیم: از دیگر ویژگی های ویلچر پیشرفته معمولاً توان کنترل سرعت است، چراکه با وجود امکان کنترل سرعت استفاده کنندگان می توانند سرعت ویلچر خود را با استفاده از یک شاسی کنترل نمایند.

ویژگی های منحصر به فرد ویلچر پیشرفته برای افراد خاص:

شرکت های تولید کننده این نوع از ویلچر ها معمولا برای افرادی که دچار معلولیت های خاصی هستند با قرار دادن قسمتهای مختلف امکان استفاده از آنها را فراهم می کنند؛ حتی بسیاری از این ویلچر ها دارای قسمت نگهدارنده سر نیز می باشند و همین خود موجب می گردد که افراد دچار ضایعه نخاعی از گردن بتوانند از این دستگاه ها برای جابجایی هر چه راحت تر استفاده نمایند.

تکنیک های به کار گرفته شده در طراحی ویلچر پیشرفته

تکنیک های به کار گرفته شده در طراحی ویلچر پیشرفتههمانطور که گفته شد استفاده از انواع متفاوت ویلچر های پیشرفته امکان تردد در مکانهای عمومی را برای افراد دچار معلولیت ذهنی و جسمی فراهم کرده است
به همین دلیل نیز معمولا طراحان انواع ساده و پیشرفته معمولاً در پروسه طراحی مشکلات و معضلات موجود در زندگی استفاده کنندگان را در نظر می‌گیرند و با توجه به آنها اقدام به طراحی ویلچرهای می نمایند که زندگی راحت تری را برای افراد دچار نقص عضو به پدید آورد.
همانطور که گفته شد وجود امکانات بسیار در ویلچر های پیشرفته از قبیل موارد زیر امکان استفاده از آنرا برای افراد گوناگون فراهم کرده است.
استفاده از آلیاژهای سبک برای کاهش وزن ویلچر: با توجه به این که افراد معلول نیز مانند سایر افراد نیازمند جابجایی میان بسیاری از شهرها هستند، استفاده از آلیاژهای سبک در قسمت های گوناگون ویلچر امکان جابجایی راحت تر آنها را نیز فراهم می کند.
حتی باید یادآور شد که بعضی از گونه های جدید ویلچر امکان جابجایی میان پله ها را نیز فراهم کرده است، به همین دلیل نیز می توان از آن ها برای سوار شدن و پیاده شدن در سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده نمود.
استفاده از تکنولوژی جی پی اس: برخی از شرکت ها با قرار دادن تراشه کوچکی این امکان را فراهم کرده‌اند تا اطرافیان فرد استفاده کننده از ویلچر پیشرفته از مکانی که او در حال حاضر در آنجا حضور دارد اطلاع پیدا کنند.
همانطور که گفته شد قرار دادن بعضی تجهیزات مانند دریافت کننده فرمان حسی در برخی ویلچر های پیشرفته این امکان را فراهم کرده است که افراد دارای مشکلاتی مانند قطع نخاع از گردن نیز بتوانند از این دستگاه ها استفاده نمایند.
در کل می‌توان گفت تکنیک های از قبیل دریافت فرمان صوتی، حسگرهای لمسی، استفاده از کنترلر، حسگر بینایی ماشینی، اتصال به اینترنت و جی پی اس و بسیاری از تکنیک های الکترونیکی دیگر روز به روز در حال اضافه شدن به صندلی های چرخ دار پیشرفته هستند.

ساختار ویلچر های پیشرفته

ساختار ویلچر های پیشرفتهساختار ویلچر پیشرفته معمولاً دارای سه قسمت اصلی می باشد، تلاش می کنیم توضیح مختصری درباره آن ارائه نمایيم.

بدنه اصلی ویلچر: بدنه اصلی معمولاً با استفاده از فلز و پلاستیک طراحی می گردد، قسمت های مختلف نیز با استفاده از پیچ و مهره های گوناگون بسیار محکم به یکدیگر چفت می شوند تا از امکان بروز هر گونه اتفاقی جلوگیری نمایند، گفتنی است معمولاً قسمت‌های اصلی بدنه از فلزات نشکن و قدرتمندی ساخته می‌شود که امکان تحمل وزن استفاده کننده را فراهم می نماید.

قسمت الکترونیکی: ویلچر های پیشرفته معمولاً دارای قسمت الکترونیکی هستند که از قطعات کامپیوتری و الکترونیکی تشکیل می‌گردد، قطعاتی مانند باتری تامین کننده انرژی مورد نیاز دستگاه برای حرکت، موتور محرکه ویلچر به همراه تجهیزاتی مانند گیربکس و دنده، قسمت فرمان دهنده که معمولاً در اختیار فرد استفاده کننده قرار می‌گیرد.

قسمت سوم ویلچر را نشیمنگاه یا همان قسمت در ارتباط با فرد استفاده کننده  شکل می دهد، از این رو معمولاً شرکت‌های تولیدکننده تلاش می‌کنند وابسته به نوع مشکل استفاده کننده از دستگاه این قسمت را در طراحی های گوناگون عرضه نمایند.

تعیین قیمت ویلچر پیشرفته

ویلچر برقی مبله تخت شو 154-B (3)

قیمت ویلچر پیشرفته همانند بسیاری دیگر از دستگاه‌های الکترونیکی مکانیکی وابسته به مواد اولیه به کار رفته در فرایند تولید آن و همچنین مقدار کار انجام شده در بخش طراحی و تولید می تواند متفاوت باشد، چرا که اضافه کردن بسیاری از آپشن ها به ویلچر های پیشرفته نیازمند صرف هزینه از طرف شرکت تولید کننده می باشد، از طرفی با توجه به اینکه بسیاری از افراد نیازمند قطعات اضافی و آپشن های اضافی بسیاری از ویلچرها نیستند، عرضه انواع گوناگون آن ها امکان دسترسی به ویلچر ارزان قیمت، با کیفیت و متناسب با نیاز استفاده کنندگان را فراهم کرده است.
شما نیز اگر نیازمند تهیه یک ویلچر پیشرفته با قیمت مناسب هستید می توانید از طریق کارشناسان همین مجموعه جهت تامین ویلچر متناسب با نیاز خود اقدام نماید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *