Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 ویلچر برقی مسافرتی در نمایندگی های معتبر - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / ویلچر برقی مسافرتی در نمایندگی های معتبر

ویلچر برقی مسافرتی در نمایندگی های معتبر

ویلچر برقی مسافرتی در نمایندگان معتبر ی عرضه می‌شود، این عرضه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی از استقبال و محبوبت زیادی برخوردار است، در ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارند که با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه توسط این نمایندگان معتبر عرضه می‌کنند.

 

ویژگی های ویلچر برقی مسافرتی

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (25)

 

با اختراع صندلی چرخدار برقی، بشریت سود چشمگیری داشته است. این صندلی های چرخدار که گاه به آن صندلی های قدرت گفته می شوند، برای بیماران و معلولانی که در غیر این صورت بی تحرک بوده اند، بسیار سودمند است.

انواع صندلی های چرخدار برقی

صندلی های چرخدار قدرت در ۳ کلاس اصلی قرار می گیرند:

چرخ های جلو: بیشتر به دلیل مانور بودن از آنها در داخل خانه استفاده می شود و به اندازه صندلی های چرخ دنده عقب قدرتمند نیستند: Powered Wheel Rear : این محبوب ترین نوع صندلی قدرت است و آنها همچنین قدرتمندترین هستند، که باعث می شود آنها برای اهداف خارجی ایده آل شوند. با این حال به اندازه صندلی چرخدار چرخ جلو مضر نیست و شعاع چرخش بیشتری دارد.

MidWheel Powered: این صندلی های چرخدار برقی در زمین های ناهموار مناسب نیستند. آنها همچنین شعاع چرخش بزرگتری دارند و خیلی پایدار نیستند.از کمربندها یا چرخ دنده ها برای هدایت صندلی های چرخدار برقی استفاده می شود.

صندلی‌های چرخدار برقی کمربند نیاز به نگهداری منظم دارند اما راحت و بسیار بی سر و صدا هستند. صندلی های قدرت محور دنده نیاز به نگهداری کمتری دارند اما نسبتاً سریع آنها را می پوشند و در نتیجه هنگام حرکت نسبتاً پر سر و صدا هستند.

نه تنها معلولین می توانند از صندلی های قدرت بهره مند شوند، آنها همچنین می توانند توسط افراد بیمار که به سختی تحرک دارند، استفاده شود. هم‌چنین برای افرادی که بعد از جراحی بزرگ بهبود می یابند یا افرادی که از مشکلات قلبی رنج می برند نیز مناسب است.

صندلی های چرخدار انواع مختلفی دارند. صندلی های چرخدار برق برای بچه ها و بزرگسالان وجود دارد و این دو بسیار متفاوت هستند.

با وجود بسیاری از سبک ها و ویژگی های موجود برای صندلی های چرخدار، مهم است که موردی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. می توانید انتخاب گسترده ای را در فروشگاه های آنلاین پیدا کنید.

سنگین، سبک، قابل حمل و تاشو:

بیشترین ساخت ویلچرها در فهرست‌های مشاغل آنلاین ذکر شده است. در این فروشگاه های آنلاین می توانید ویلچرهایی را پیدا کنید که سنگین، سبک، قابل حمل، تاشو و مواردی باشد که به راحتی جمع شوند و از هم جدا شوند.

موتور موجود در ویلچر برقی روی باتری ها کار می کند و صندلی معمولاً توسط جوی استیک یا گاهی توسط چانه، گونی یا کنترلر کنترل می شود.  از جوی استیک نیز می توان برای کج شدن صندلی چرخدار و همچنین برای افزایش ارتفاع پا و صندلی استفاده کرد. شما می توانید کنترل کننده ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید

نحوه کارکرد ویلچر برقی مسافرتی

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (23)

نحوه کارکرد ویلچر برقی مسافرتی بسیار ساده است، فقط دقت کنید که نباید به صورت کج در سراشیبی حرکت کنید، همچنین هنگام حرکت آن را خاموش نکنید که خطرناک است هنگام حرکت در خط مستقیم حرکت کنید با سرعت کم دور بزنید در سراشیبی فقط بالا و پایین روید و عرض آن را طی نکنید، درمواقعی لغزندگی و باران با آن حرکت نکنید، در زمان استراحت آن را خاموش کنید تا عمر باطری تضمین شود و نکته ی آخر این است که در سراشیبی به سمت عقب حرکت نکنید.

یک صندلی چرخدار برقی قابل حمل است که کمی بزرگتر است و از ظرفیت حمل 180 کیلوگرم برخوردار است. در انتقال در جلو بسیار مناسب است زیرا پایه های کف پا به طور کامل در زیر صندلی قرار می گیرند و به شما امکان می دهد قبل از نشستن به سمت راست صندلی عقب بروید. Extra  چرخ های عقب بزرگ 12 اینچی این صندلی چرخدار مسافرتی قابل حمل را به خصوص برای استفاده در فضای بیرون مناسب می کند. در حالی که دایره تنظیم محکم و چرخ کوتاه امکان مانور آسان در داخل خانه و در فضاهای تنگ را فراهم می کند.

تفاوت عمده ویلچر برقی مسافرتی با سایر ویلچر ها

 

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (21)

تفاوت ویلچر برقی مسافرتی با یک ویلچر معمولی تفاوت کمی نیست، در دهه گذشته فناوری بسیار سریع تکامل یافته است. این شامل تجهیزات در صنعت DME است. این امر باعث شده است که این صنعت انواع مختلف صندلی های چرخدار را اختراع کند. این شامل صندلی های چرخدار برقی است که از ویژگی های متنوعی برخوردار هستند و می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

صندلی های قدرت به کاربر اجازه می دهند با استفاده از جوی استیک حرکت کند، این باعث می شود برخی از کاربران آزادی بیشتری نسبت به همیشه داشته باشند زیرا آنها می توانند بدون کمک شخص دیگری به تنهایی سفر کنند.

بزرگترین جمعیتی که از این فناوری استفاده می کنند، سالمندان هستند. این نوع فناوری به افراد مسن امکان داده است که بتوانند به تنهایی حرکت کنند. همچنین در صورت تشخیص پزشک دریافت این نوع محصول بسیار آسان است.

افراد مبتلا به چاقی نیز از این فناوری استفاده کرده اند. این اجازه می دهد تا او بدون نیاز به کمک به شخص دیگری، بتواند به طور مستقل حرکت کند.

صندلی های چرخدار برقی در اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند، برخی از آنها برای استفاده در بزرگسالان در نظر گرفته شده است و برخی دیگر برای کودکان در نظر گرفته شده است.

با جستجوی آنلاین می توانید انواع مختلفی از صندلی های برقی را پیدا کنید. متداول ترین انواع آنها شامل: قابل حمل، چهار چرخ محرک و صندلی چرخدار برقی چرخ جلو است.

نمایندگی فروش ویلچر برقی مسافرتی

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (20)

انواع نمایندگی فروش ویلچر برقی مسافرتی وجود دارد، این ویلچر ها با بهترین کیفیت در ایران تولید می‌شود و تمام ویژگی ها و مزایای یک صندلی پر کاربرد را دارد عرضه ی این ویلچر های برقی برای تمامی رده های سنی انجام می شود همچنین برای لاغر اندام ها یا افراد چاق و افراد معمولی، به صورت جداگانه عرضه می شود و شما با مراجعه به نمایندگی فروش می توانید ویلچر مناسب و مورد نظر خود را  با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه پیدا کنید. نمایندگان فروش عرضه ی گسترده ای از این ویلچر برقی دارند، همین‌طور پیشرفت و رونق خوبی در زمینه ی صادرات علاوه بر عرضه داخلی به خود اختصاص داده‌اند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *