خانه / ویلچر / خرید ویلچر برقی با قیمت عالی

خرید ویلچر برقی با قیمت عالی

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

تمامی انسان ها به منظور حرکت و رفع نیازهای خود مستلزم بهره مندی از اندام های حرکتی خود (دست و پا) می باشند، اما در این بین افرادی که دچار نقص عضو و یا ضایعه های نخاعی هستند قابلیت حرکتی بسیار محدودی دارند؛ استفاده این دسته از افراد از ویلچر برقی آن ها را قادر می سازد تا به صورت آزادانه بدون کمک دیگران در اماکن مختلف مد نظرشان حضور یابند.

 

انواع ویلچر برقی موجود در بازار

ویلچر برقی یاما

ویلچرهای برقی با توجه به نوع، مدل، توان، ابعاد و قیمت های خود در دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند؛ وجود تنوع بالا در میان محصولات این امکان را فراهم می آورد تا خریداران با در نظر گرفتن نیازها و اهداف خود، محصولاتی مناسب خود را خریداری و از خدمات آن بهره مند گردند.
ویلچر برقی یکی از تجهیزات نوین مهندسی پزشکی است که دامنه حرکتی و توان موتوری بالایی دارد، به همین دلیل استفاده از آن می تواند موجب جابجایی آسان تر جانبازان و معلولین گردد؛ در کنار تفاوت های موجود در رابطه با انواع ویلچر برقی، این وسایل دارای بخش های مشترک و مشخصی از قبیل، چرخ های مولد نیرو، چرخ های جهت دهنده، تسمه، باتری، تایر و صفحه کنترل می باشند.

باتری منبع انرژی ویلچرهای برقی است که نیروی لازمه برای حرکت را از طریق سیم هایی به چرخ های بزرگ عقبی ویلچر منتقل می کند؛ این منبع قدرتمند انرژی قابلیت شارژ مکرر دارد، به طوری که مصرف کنندگان قادر اند به ساده ترین شکل ممکن مجدد آن ها را آماده مصرف نمایند.
میزان سرعت و طی مسافت توسط ویلچر برقی با توجه به میزان قدرت موتور مولد و همچنین ظرفیت منبع انرژی (باتری) این دسته از محصولات طبی تعیین می شود؛ موضوع مذکور یکی از معیارهای مد نظر مشتریان در فرایند خرید است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشخصات بارز ویلچر برقی درجه یک

ویلچر برقی مبله (3)

ویلچر برقی درجه یک علاوه بر بهره مندی از ساختاری مستحکم و زیبا، مستلزم برخورداری از وزن سبکی است، زیرا سنگین بودن وزن آن تاثیرات منفی بسیاری در کارایی و توان آن خواهد داشت، در ثانی این موضوع موجب ایجاد دشواری هایی در زمینه جابجایی ویلچر می گردد.
نوع و ظرفیت باتری، نحوه شارژ آن، قدرت موتور، نوع و ابعاد چرخ ها، جنس لاستیک (تایر)، مشخصات صفحه کنترل، جنس بدنه و تحمل وزن دستگاه همگی از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با ویلچرهای برقی درجه یک می باشند.

همان طور که پیش تر ذکر شد هدایت ویلچر توسط بخشی تحت عنوان صفحه کنترل صورت می پذیرد، اما چگونه؟ پنل کنترلی ویلچر برقی دارای اهرمی کوچک است که در جهت های مختلف و بر مداری دایره ای شکل می چرخد؛ حرکت اهرم در جهت های جلو و عقب با تاثیر بر روی موتور و چرخ های عقب موجب حرکت و توقف می شود، از سوی دیگر حرکت اهرم به سمت راست یا چپ، با انتقال دستور به چرخ های کوچک تعبیه شده در جلوی دستگاه، آن ها را در شرایط خواسته شده تنظیم می نماید.

جنس بدنه ویلچر برقی

ویلچر برقی مبله (8)

به دلیل کاربری طولانی مدت و مهم ویلچر برقی، لازم است تا بدنه این وسایل از بهترین مواد اولیه ممکن ساخته شوند؛ تیتانیوم، آلیاژهای صنعتی، آلومینیوم، استیل و فولاد از شاخص ترین فلزاتی هستند که در جریان تولید ویلچرها مورد استفاده قرار می گیرند.
به طبع بهره مندی ویلچر از فلزات مذکور یکی از مزایای انکار ناپذیر این وسایل طبی است، چرا که افراد گاها نیازمند حضور در اماکن غیر خانگی و یا تردد بین شهری می باشند؛ سبک وزن بودن و کوچکی ابعاد ویلچر همان مسئله مهمی است که می تواند جابجا نمودن صندلی های چرخ دار را برای مصرف کنندگان آسان سازد.

در کنار جنس ویلچر برقی، نوع پارچه، دسته ها، رنگ، اندازه و نوع چرخ ها نیز موارد حائز اهمیت دیگری در رابطه با صندلی های چرخ دار می باشند؛ غالبا قسمت نشیمنگاهی صندلی چرخ دار با استفاده از پارچه هایی مقاومت و الیافی نرم تولید می شوند تا در حین مصرف، جانبازان و معلولین دچار آسیب های پوستی و آزار نگردند.
برخی از نمونه های ویلچر برقی با دارا بودن امکانات جانبی خدمات بیشتری را به مصرف کنندگان ارائه نموده و آسایش بیشتری را برای آنها فراهم می آورند، از جمله این امکانات می توان به پشتی سر، سینی متحرک جلوی ویلچر، جای پایی، سبد بار و دسته های چند حالته اشاره نمود.

مرکز خرید ویلچر برقی در ایران

ویلچر برقی

خرید ویلچر برقی امری بدون واسطه است، چرا که هیچ یک از دلالان و سودجویان دخالتی در فرایند عرضه این محصول ندارند؛ برقراری ارتباط مستقیم ما بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، با کاهش قیمت نهایی محصولات امکان دسترسی ارزان تر، آسانتر و مطمئن تری را برای متقاضیان خرید فراهم آورده است.
نمونه های مختلفی از انواع ویلچر برقی با مشخصات و ویژگی هایی منحصر به فرد و همچنین نازلترین قیمت های ممکن در اختیار عموم مشتریان قرار داده شده اند؛ فروش این محصولات غالبا به روش عمده صورت می پذیرد، این موضوع خریداران را قادر می سازد تا با صرف هزینه هایی اندک به تعداد زیادی از ویلچرهای درجه یک دسترسی یافته و آرامش را برای معلولان جسمی حرکتی به ارمغان آورند.

ایران به واسطه ظرفیت های بالای خود در زمینه تولید تجهیزات طبی، با بهره مندی از پیشرفته ترین ماشین آلات مهندسی پزشکی توانسته است محصولاتی مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط سازمان جهانی بهداشت (World Health Organization) را تولید نماید؛ مرغوبیت کالاهای ایرانی به قدری است که سالانه سهم قابل توجهی از این تولیدات به مشتریان خارجی ارائه شده و به کشورهای دور و نزدیک جهان صادر می شوند.

شایان ذکر است خرید ویلچر برقی هیچ گونه محدودیتی را شامل نمی گردد، این بدین معنا است که خریداران قادر اند در هر ساعت از شبانه روز و از نقاط مختلف ایران نسبت به ثبت سفارش محصولات مد نظر خود اقدام نمایند؛ ویلچرهای خریداری شده با ارائه خدمتی تحت عنوان حمل و نقل رایگان به اقصی نقاط کشور و حتی مناطق برون مرزی ارسال شده و به مشتریان تحویل داده خواهند شد.
تمامی تمهیدات و خدمات در نظر گرفته شده (حمل و نقل رایگان، خدمات پس از فروش، مشاوره پیش از خرید، خرید عمده و تخفیفات بی نظیر) به عموم خریداران ارائه می شوند تا علاوه بر رفع نیازهای آنها، صرفه جویی های چشمگیری را نیز در وقت، انرژی و سرمایه هایشان به ارمغان آورند و موجب کسب رضایت حداکثری آن ها از خرید گردند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *