Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر برقی هوشمند - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر برقی هوشمند

قیمت ویلچر برقی هوشمند

ویلچر برقی هوشمند برای راحتی کار معلولانی که در استفاده از ویلچر معمولی مشکل داشتند طراحی و ساخته شده است. در نوع ویلچر می توان با فرمان دادن به ویلچر عمل مورد نیاز خودتان مانند جلو یا عقب رفتن را انجام دهید.

قیمت ویلچر برقی هوشمند

همه آنچه که درمورد ویلچر برقی هوشمند بدانیم؟

همه آنچه که درمورد ویلچر برقی هوشمند بدانیم؟ویلچر برقی هوشمند همان طور که از نامش پیداست برقی می باشد و باید در بازه های زمانی مختلف آن را شارژ نمود. ویلچر های برقی دارای باتری های قابل شارژ هستند. این نوع باتری با نیروی برق شارژ می شود و انرژی لازم برای به حرکت درآوردن ویلچر برقی را فراهم می کند.

موتور های ویلچر های برقی به صورتی طراحی شده که بتوان سرعت آن را بسته به نیاز خود کم و زیاد کرد و این یکی از نکات مثبت این دستگاه می باشد. هوشمند بودن محصول به شما کمک می کند که با استفاده از یک اهرم کنترل گری بتوانید کار های مختلفی را با ویلچر انجام دهید. با این کنترل می توانید سرعت حرکت و جهت را مشخص کنید.

ویلچر های هوشمند برقی به علت اینکه از فرآیند پیچیده تری نسبت به ویلچر های ساده برخوردار هستند دارای وزن بیشتری می باشند. همچنین قیمت ویلچر های برقی از ویلچر های ساده بالاتر است. این ویلچر بیشتر برای افرادی طراحی شده که قدرت دستانشان به اندازه کافی برای به حرکت درآوردن ویلچر نباشد و در حرکت کردن احتیاج به یک همراه داشته باشند.

همچنین استفاده از ویلچر های ساده برای بسیاری از افراد خسته کننده بوده و نمی توانند مدت خیلی زیادی با آنها کار کنند. ویلچر برقی به این دسته از افراد کمک می کند تا مسیر های طولانی را به راحت ترین شکل ممکن طی کنند. ویلچر های برقی در انواع مختلف 4 چرخ و 6 چرخ تولید و در بازار پخش می شوند. قدرت الکتریکی و حرکتی ویلچر های برقی با هم یکسان نبوده و در مدل های مختلف فرق دارد.

جنس بدنه ویلچر برقی هوشمند از چیست؟

جنس بدنه ویلچر برقی هوشمند از چیست؟از علت های دیگر برتری ویلچر برقی نسبت به ویلچر ساده جنس ویلچر برقی هوشمند می باشد. جنس بدنه ویلچر های برقی از آلومینیوم می باشد به همین علت حرکت آن نسبت به ویلچر های ساده روان تر است.

همچنین ویلچر های برقی توانایی خم شدن و تا شدن نیز دارند. این نوع ویلچر قابلیت دور زدن در جا در کمترین فضای ممکن را نیز دارد. جنس ویلچر برقی از آلیمینیوم می باشد به همین خاطر بسیار سبک است. وزن ویلچر های برقی بین 37 تا 39 کیلوگرم می باشد. با اینکه جنس بدنه ویلچر های برقی از آلیمینیوم است اما توانایی تحمل وزن بالایی را دارد.

این ویلچر توانایی تحمل بیش از 120 کیلو گرم را دارد که بسیار عالی است. پشتی و کفی این نوع ویلچر ابر دوزی شده است و حس آرامش را به مصرف کننده آن می دهد. زیر پایی این نوع ویلچر متحرک می باشد. این باعث حفظ تعادل کاربر و جلوگیری از آسیب رسیدن به پا می شود. زیر دستی ویلچر های برقی هوشمند به صورت میز تحریر ساخته شده و متحرک می باشد. این ترکیب باعث جلوگیری از فشار آمدن به ستون فقرات و کمر می شود. ویلچر های برقی توانایی حرکت در شیب 30 درجه را دارند.

قابلیت های فوق العاده ویلچر برقی هوشمند

قابلیت های فوق العاده ویلچر برقی هوشمندویلچر برقی هوشمند قابلیت های فراوانی دارد که می توانند آرامش و راحتی را برای فردی که از آن استفاده می کند به ارمغان بیاورد. دراینجا به برخی قابلیت ویلچر برقی هوشمند اشاره می کنیم.

ویلچر های برقی دارای یک کنترل اهرمی شکل می باشند که شما فقط با حرکت دادن آن می توانید جهت و سرعت ویلچر برقی را تنظیم کنید. ویلچر هایی که چرخ های جلویی آنها الکتریکی هستند بهترین نوع ویلچر برای حرکت در زمین ناهموار، برف و چمن می باشند.

این مدل ها سرعت کمی دارند ولی قدرتشان بسیار بالا است. این محصول می تواند شما را در مسیر های بسیار طولانی نیز همراهی کند. نوعی از ویلچر وجود دارد که باتری های آنها 27 آمپر ساعت قدرت دارد و این یک نکته بسیار مثبت می باشد. این محصول به راحتی شارژ می شود و می تواند شما به مدتی طولانی همراهی کند.

همچنین ویلچر های برقی در دو مدل تاشو و مبله طراحی و عرضه می کنند. ویلچر های تاشو قابلیت حمل آسانی دارند و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده و آن را جابه جا کنند. البته باید توجه داشت که مدل های تاشو شارژ کمتری نسبت به مدل های مبله ذخیره می کنند.

داشتن چرخ های بزرگ برای ویلچر های معمولی یکی از مشکلات افراد معلول می باشد. ویلچر های هوشمند برقی این مشکل را حل کرده اند و در ساختار خود از چرخ های کوچک استفاده کرده اند. ولی باید توجه داشته باشید که چرخ های ویلچر برقی دارای اندازه خیلی کوچکی نیستند و اندازه ای استاندارد دارند و می تواند به راحتی از چاله ها و مکان های نا هموار عبور کند.

عوامل موثر در قیمت ویلچر برقی هوشمند

عوامل موثر در قیمت ویلچر برقی هوشمندچندین عامل در قیمت ویلچر برقی هوشمند دخیل می باشد. قیمت دلار نوسانات بازار بورس و قیمت مواد اولیه از مهم ترین این عوامل می باشند. همچنین ویلچر برقی هوشمند دارای مدل های مختلفی می باشد و هر کدام از آنها بسته به نوع مواد و صنایعی که در آنها استفاده شده دارای قیمت های متنوعی می باشند.

همانطور که گفته شد یکی از عوامل موثر در قیمت گزاری جنس ویلچر می باشد. طبیعی است که هر چه جنس بهتر باشد قیمت آن نیز بالا تر است. شرکت ما مفتخر است که چندین سال توانسته بهترین و با کیفیت ترین نوع ویلچر برقی را در بازار ایران پخش کند و رضایت مشتریان را تا حدود زیادی برآورده سازد.

شرکت ما ویلچر های برقی را در مدل ها و قیمت های مختلف عرضه می کند و همه افراد با هر نوع سلیقه و توان مالی می توانند ویلچر برقی را تهیه کنند. شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف ویلچر برقی آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید. همچنین شما میتوانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص خرید و تهیه ویلچر برقی را از آنها بگیرید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *