Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 ویلچر تاشو جدید در بازار جهانی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / ویلچر تاشو جدید در بازار جهانی

ویلچر تاشو جدید در بازار جهانی

امروزه انواع ویلچر تاشو جدید وابسته به برندهای معتبر جهانی، بازار این اجناس را کاملا تحت سیطره خود قرار داده اند. با توجه به افزایش سطح سالمندان و معلولین جوامع مختلف، تولید و توزیع با کیفیت انواع این اجناس، قطعا از واجبات می باشد. قطعا این دسته از افراد نیز حق دارند که خیلی راحت و بدون دغدغه زندگی کنند و متقابلا شرکت های تولید کننده ویلچر تاشو نیز این امر را به خوبی درک نموده اند و این وظیفه خطیر را با عرضه انواع ویلچر جدید همراه با آپشن های متعدد، به بازار به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. ویلچر تاشو جدید از وزن خیلی سبکی برخوردار است و در عین حال، مقاومت فوق العاده بالایی دارد. همچنین این اجناس به دلیل حجم بسیار کمی که اشغال می کنند، خیلی راحت قابل حمل و نقل می باشند و علی الخصوص در مسافرت و پیک نیک خیلی راحت قابل استفاده می باشند.ویلچر تاشو جدید در بازار جهانی

آشنایی با ویلچر تاشو

آشنایی با ویلچر تاشوویلچر تاشو چند تفاوت و مزیت نسبت به ویلچرهای عادی دارد. اصلی ترین برتری این اجناس نسبت به نوع معمولی، سبک تر بودن و قابل تا شدن آنها می باشد. طبیعتا با استفاده از این دو پارامتر، حمل ویلچر خیلی راحت می شود و می توان آن را در جهت مسافرت یا تفریح به کار گرفت.

با وجود تاشو بودن این ویلچرها، طبیعتا فضای خیلی کمی را اشغال می کنند و می توان خیلی راحت آنها را بر روی باربند خودرو یا صندوق عقب یا در صورت نبودن فرد سوم شخص، در صندلی عقب خودرو، به راحتی قرار داد.

تفاوت ویلچر تاشو با ویلچر معمولی

تفاوت ویلچر تاشو با ویلچر معمولیتفاوت ویلچر تاشو با ویلچر معمولی فقط در تا شدن و عدم جمع شدن آنها می باشد. با توجه به این امر که، این اجناس فضای خیلی زیادی را اشغال می کنند و برای حمل کردن در مسافرت یا در تفریح، قابل استفاده نبوده اند، شرکت های تولید کننده بر این تصمیم رسیدند که این اجناس را طوری طراحی کنند، که قابلیت تا شدن یا جمع شد نیز به آنها اضافه شود.

مزایای ویلچر تاشو متعدد می باشد که قطعا اصلی ترین مزیت، همین موضوع جمع شدن راحت آنها است. این ویلچر ها به ویلچرهای مسافرتی نیز معروف می باشند. این نوع از اجناس هم در حالت معمولی و دستی تولید می گردند و هم در حالت برقی.

تفاوت چندانی نیز از لحاظ ظاهری با هم ندارند و فقط در دسته ویلچرهای برقی، قسمتی مشخص شده تا به وسیله آن ویلچر با برق کنترل شود. البته یک تفاوت دیگر نیز وجود دارد. در ویلچرهای برقی، دو چرخ بزرگ در وسط ویلچر تعبیه شده اند و زیر این دو چرخ، قسمت موتور ویلچر قرار دارد.

این دو چرخ وظیفه حفظ تعادل ویلچر و همچنین سهولت در حرکت کردن آن را بر عهده دارند.

ویلچر تاشو مسافرتی چه ساختاری دارید؟

ویلچر تاشو مسافرتی چه ساختاری دارید؟در جهت خرید درست و اصولی انواع ویلچر تاشو، لازم است که ساختار آنها را نیز به طور دقیق بشناسید تا بتوانید این اجناس را با کیفیت خیلی مطلوب تهیه نمایید. ساختار انواع ویلچر تاشو مسافرتی به شرح زیر می باشد:

نشیمنگاه و صندلی: این قسمت قطعا یکی از اصلی ترین ساختار ویلچر تاشو مسافرتی می باشد. در تولید صندلی این ویلچرها از چرم خالص استفاده می شود تا فرد استفاده کننده بتواند تا چند ساعت و بدون هیچ مشکل بر روی آن بنشیند و از هیچ مشکلی رنج نبرد.

دسته ها و زیرپایی: دسته ها و زیرپایی در جهت راحتی و آسایش فرد استفاده کننده تعبیه شده اند. حالت دسته ها به گونه ای طراحی شده که فرد بتواند دست خود را بر روی آن قرار دهد و از خستگی دست ها جلوگیری شود.

البته لازم به ذکر است که در ویلچرهای برقی، قسمت کنترل حرکت نیز در یکی از این دسته ها تعبیه می شود. حالت زیرپایی هم برای جلوگیری از آویزان بودن فرد و عدم کشیده شدن پاها بر روی زمین تعبیه شده است.

چرخ های عقب و جلو: این چرخ ها وظیفه اصلی را در تحمل کردن وزن فرد بر عهده دارند و همچنین در این چرخ ها، ترمز نیز کار گذاشته شده است تا در هر زمان که فرد ترمز ویلچر را کشید چرخ ها از حرکت کردن ویلچر جلوگیری می نمایند.

پایه: پایه در پایین ترین قسمت تحتانی نشیمنگاه صندلی قرار می گیرد و وظیفه پایه هم قطعا تحمل وزن فرد می باشد. در حال حاضر ویلچرهای موجود در بازار تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کنند و در پاره ای از مواقع مشاهده شده که این اجناس قادر به تحمل وزن های بیشتر نیز می باشند.

همچنین در ویلچرهای تاشو مسافرتی، حالتی فنر گونه نیز تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان خیلی راحت ویلچر را جمع کرد و این امر حمل این کالا را نیز بسیار راحت می کند.

جدید ترین انواع ویلچر تاشو

جدید ترین انواع ویلچر تاشوانواع ویلچر تاشو به دو دسته تقسیم می شود که افراد باید با توجه به نوع نیاز و مقدار هزینه ای که می خواهند برای خرید ویلچر بپردازند، باید نسبت به تهیه این اجناس اقدام نمایند. دو دسته ویلچر تاشو به شرح یر می باشد:

  1. ویلچر معمولی: این ویلچر به صورت دستی حرکت می کند و سیستم کنترل توسط خود فرد را ندارد. در ویلچرهای معمولی، یک نفر همراه حتما باید در کنار فرد برای حرکت دادن ویلچر حضور داشته باشد تا بتواند از خطرات احتمالی جلوگیری کرده و البته به بهترین شکل ممکن ویلچر را هدایت کند.
    در این اجناس، خود فرد به تنهایی نمی تواند ویلچر را به حرکت درآورد و اگر هم بتواند قطعا کنترل و نگه داشتن آن، از عهده اش خارج می باشد و استفاده از آن بدون وجود همراه، می تواند خطرات خیلی زیادی را به همراه خود داشته باشد.
  2. ویلچر برقی: در این ویلچرها در یکی از دسته های دو طرف، به انتخاب خود فرد، قسمتی تعبیه می شود تا با استفاده از آن بتوان نسبت به هدایت ویلچر اقدام نمود. یک دکمه سبز رنگ در این قسمت وجود دارد که با فشار دادن آن ویلچر شروع به حرکت می کند و با استفاده از شاسی قرار داده شده، کنترل جهت حرکت ویلچر هم انجام می شود.

در همین قسمت یک دکمه قرمز نیز وجود دارد که در جهت توقف و نگه داشتن ویلچر مورد استفاده قرار می گیرد. در این ویلچرها، خود فرد و بدون احتیاج به همراه می تواند نسبت به حرکت و هدایت ویلچر اقدام نماید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *